Egzaminy - które zdać do pracy

Temat przeniesiony do archwium.
Witajcie
Czytam od niedawna o egzaminach angielskiego i pomyślałem, że chciałbym zdać chociaż jeden,
by zaświadczyć znajomość języka. Ale nie wiem, czy jest sens tykać egzaminy FCE i CAE bo są znane głównie w Polsce. IELTS nadaje się główne do środowiska akademickiego.
Czy warto w ogóle pchać się w te egzaminy ? Jestem na trzecim roku informatyki, a w tej branży język angielski jest dosyć ważny, dlatego pytam. Myślę głównie o pracy w Polsce, nie sądzę abym wyjechał za granicę.
Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc
cae:650 cpe:750. Ielts745zl.prawdziwe z ang kwalifikacje to:ESL+CPE samo ESL-reszta to popelina :D Anglistyka w POL nie da ci 20% tego co fryzjerstwo w collegu w UK - to jest naukowo udowodnione :D.Takze Cyrk z certyfikatami w Polsce...walnij o kat stolu-to jest tylko biznes...te certyfikaty powinny byc za darmo.
jezeli masz kase to rob ile wlezie tych certyfikatow. Jezeli nie:
(hacking rzeczywistosci) - Idz do szkoly jezykow obcych (idz do kilku). Powiedz ,ze chcialbys sprawdzic na jakim poziomie jestes. Oni daja ci test i drukuja wyniki ktore mowia jaki masz poziom. Mozesz pisac w CV wtedy poziom (C1 czy jaki tam masz) - co bedzie prawda. Zrob ten test w 2-3 szkolach i jak wynik masz podobny to piszesz w CV: poziom C1 (szkola jezykowa). Nie musisz placic Cambridgde...
edytowany przez big.f00t: 15 sty 2017
Serio ? Nie sądziłem, że to może wystarczyć.
Test na jakim jestes poziomie z ang. powinien wystarczyc serio. w CV piszesz ze jestes na C1 ale nie musisz miec papierow na to od zadnej szkoly. Mozna mowic dobrze po ang. nie majac zadnych certyfikatow i szkol oczywiscie bez problemu. Okolo milion polakow mowi po angielsku w anglii na poziomie c1/c2 ...
spokojnie z podniesiona glowa napisz jaki masz poziom ... Pracodawca nie powinien wymagac Akredytacji Cambridge... na jakiej podtawie w ogole ? Cambridge nie ma monopolu na jezyk angielski. ...