londyn i podszlifowanie języka?

Temat przeniesiony do archwium.
Hej! Ja chciałam zacząc taki wątek.Otóż jestem studentką anglistyki.Po roku studiowania wzięłam dziekankę i wyjechałam w charakterze au pair.Myślałam że podszlifuję angielski,że będę super umieć.A co się okazało?Po roku tylko przybyło mi ubrań w szafie a angielskiego nic nie podszlifowałam.Nic w zasadzie wyjątkowego się nie nauczyłam.Jedynie osłuchałam się troszkę.A jak z wami było?Czy macie podobne doswiadczenia?Może warto by było ostrzegać przyszłe au pairki że jednak Londyn to kiepskie miejsce dla studentek angielskiego?Jakie są wasze opinie>?
Nie zgodze sie z Toba, mam pdobna sytuacje do Twojej, ale ja pojechalam do USA (w londynie bylam wczesniej na 4 m-c) i jakos swietnie go podszlifowalam ! Ludzie sa zaskoczeni tak dobra wymowa
to niemozliwe ze przez rok czasu nie polepszylas twojego angielskiego , ja bylam tez jako au pair ( we francji co prawda ) znalam jezyk na poziomie dosyc dobrym a po 3 mies we francji mowilam juz super dobrze
zapewne otaczalas si ePolakam i nie chodzilas do szkoly jezykowe. Inaczej to nie mozliwe
Co wy możecie wiedzieć !!Nie byliscie w Londynie to nie wypowoadajcie się !Chodzilam do szkoly jezykowej!
To moze zwyczajnie, nie jesteś specjalnie bystra?
Jakoś wszyscy po paru miesiącach za granicą robią olbrzymi postęp w języku, tylko nie Ty.
To zależy na jakim poziomie się jest.

Szczerze mówiąc jak ja pojechałam do Anglii po raz pierwszy ileś tam lat temu, też miałam wrażenie, że te moje dwa miesiące niewiele dały.

Pamiętam, że nauczyłam się dwóch nowych słówek: 'watercress' i 'clothes' pegs'. I tyle.
I byłam zaskoczona, że wszyscy używają takiego prostego języka.

Dopiero później po powrocie zdałam sobie sprawę, że pobyt pomógł mi w poprawie akcentu i płynności - ale to było jakieś takie stopniowe i przez to niezauważalne.
Hm..no i tak myślę dlaczego tylko ja doswiadczylam takich niemilych wspomnien z Londynu..