Czy ktos był aupair w Belgii????

Temat przeniesiony do archwium
Chcę wyjechac jako Aupair do Belgii. Ale władam tylko językiem Angielski. Czy mozna znalezc rodzine anglo-jezyczna??No i jak tam sie zyje??
czy rodzina sa zamożne?? czy np. pozwalaja korzystac z samochodu, czy placa extra za nadgodziny, czy ma sie wlasna łazienke??? Pytam o to bo takie warunki maialam w USA a slyszlam ze w Anglii tylko wykorzystuja i straszna u nich bieda??? Prosze o pomoc ??
Czesc, ja jestem au-pair w Belgii. Na poczatku chce Tobie powiedziec, ze wszedzie beda Ciebie wykorzystywac oczywiscie jak sobie na to pozwolisz. To ze znasz tylko jezyk angielski nie jest zadna przeszkoda, aby tutaj przyjechac. Ja pracuje dla rodziny angielsko-jezycznej. Posiadanie prawa jazdy moze byc tylko plusem, wiadomo ze kazda rodzina woli abys to Ty robila ta czarna robote jaka jest taxi driver;). Jesli chodzi o wlasna lazienke, lodowke, telewizor czy komputer we wlasnym pokoju zalezy od tego "gdzie trafisz". Niestety. Jesli bedziesz miala wiecej watpliwosci - pytaj. Ludzie tutaj sa bardzo sympatyczni, jest mnostwo szkol w ktorych mozesz uczyc sie jezykow itd.
hi!!
Jak jest w Belgii??? Ja jestem zadowolona choc trafilam na wioske :( Belgia jest mala wiec mozna z wielka latwoscia podrozowac. O takich wygodach o ktorych pisalas nie slyszalam jeszcze od zadnej z moich kolezanek ktore tu byly (jestem juz 11 miesiecy i kazda z moich znajomych au-pair juz powrocily do kraju) dwie mialy samochod do swojej dyspozycji, niektore i lazienke ale zazwyczaj jest wspolna- ja tak mam. Ludzie rzeczywiscie sa tu bardzo mili i niemalze kazdy zna angielski wiec nie ma problemu jezeli znasz tylko ten jezyk- ja tez przyjechalam tu tylko z angielskim i nadal nie znam niderlandzkiego (bo sie nie ucze) kursow rowniez jest sporo. Jak masz wiecej pytan pisz
[email]
hej!! od tygodnia jestem au pair w Brukseli, calkiem ciekawe i fajne miasto tylko jestem za leniwa zeby je zwiedzac sama, moze sa tu jakies au pair z Brukselii i okolic?? bede wdzieczna za odpowiedz
lenistwo zla rzecz :P
baaaaaaaardzo zla a ja chyba sie zle wyrazilam moze nie z lenistwa ale ciekawiej z kims innym cos wiecej zobaczyc :P
hi!
Mieszkam w centrum Antwerpii wiec jak masz tylko ochote sie spotkac, czy w ogole cos skrobnac to pisz: [email]
ooo Janet ;)
jak tam twoje plany? bo o ile pamietam do anglii i hiszp chcialas jechac?
:O)
Tak i mam nadal to w planach ;) Dlatego tez poszukuje kogos na swoje miejsce od czerwca do Belgii.
Wrocilam do swej rodzinki jeszcze na 5 mies, pozniej ruszam do Hiszpanii- zrezygnowalam z Anglii dla tej rodziny- ale wiem ze wszystko jeszcze moze sie zmienic i moze wybiore Anglie zamiast Hiszpanii- mam czas na podroze do wrzesnia i 100 planow na godzine ;O)
pozdrawiam
hej!!! tak sie sklada droga Janetko ze sie juz jakis czas umawiamy i umowic nie mozemy hehe pisalam Ci na maila ze jade do Polski i wracam 13 marca i mam nadzieje ze wtedy jakos sie spikniemy, piszesz ze szukasz au pair na swoje miejsce?? a od kiedy dokladnie?? ja jestem tutaj do 20 maja wracam na sesje do Polski a pozniej mam zamiar tutaj wrocic, taaak ze wiadomo o co chodzi :)))
Milka
ups te dwa loginy chicken1984 i kurcze84 stosuje naprzemiennie nie zorientowalam sie ze wczesniej wpisalam kurcze mam nadzieje ze sie pokapujecie :))))))
Hi Milka!!
mialam klopoty z netem.... uppsss przepraszam za cisze
ale jak wrocisz to tylko daj znac- do mnie mozna niemalze przyjechac zawsze ;)
poszukuje od 10 czerwca kogos na swoje miejsce - kurcze bedzie ciezko wyjechac no ale coz...
a i jade do Polski 31 marca- wracam po 10 dniach
buzka
no a mi szwankuje tylko poczta wiec pytam na forum - chcesz moze cos z Polski?? a moze inne drogie au pair cos chca, abym to zakupila i przywiozla do Belgii?? (ewentualny pretekst zeby sie spotkac) hihi
nie dziekuje- dam sobie jakos rade ;O) - ale sie ciesze ze jade :)
Wczoraj kupilam bilet :)
jak wrocisz to daj znac
musimy sie spotkac
pa
no to super:) jak wroce do Belgii to sie jakos skontaktujemy :)
Temat przeniesiony do archwium

« 

Studia językowe

 »

Olimpiada języka angielskiego