ISIC czy EURO 26

Temat przeniesiony do archwium.
witajcie,
zastanawiam sie czy kupic ISIC czy EURO 26. jestem studentka- slyszalam ze w takim wypadku lepiej jest kupic ta pierwsza karte. wyjezdzam do Irlandii/nie wiem czy to ma jakiej znaczenie jesli chodzi o kwestie karty.../
powiedzcie prosze ktora i dlaczego jest lepsza, jakie daja przywileje. i jeszcze jedno, jezeli ktos moze mi poiwiedziec gdzie we Wroclawiu moglabym dostac ISIC? najlepiej okolice rynku.
pozdrawiam wszystkich i z niecierpliwoscia czekam na odpowiedzi
ja także wyjeżdzam jak au pair do irlandii i mam pytanie rowniez co do ubezpieczenia tego euro oraz tego drugiego. czy one w ogle daja jakies discounts na przejazdy autobusem itp ?? bo rodzinka mi mowi nzeby sobie zalatwila taka karte.... czy to jest to czy moze cos innego vczekam na odp:)rndzieki
Myslę że to bez znaczenia jaką kartę wybierzesz obie daja ubezpieczenie i zniżkijednak euro 36 jest bardziej rozpoznawalna i wystarczy ja pokazać żeby dostać zniżkę.W irlandii karta nazywa sie usit 26 ma taki sam znaczek herkulesa.Nie jestem z wrocławia ale wiem ze można je dostac w każdym biurze podrózy np Eurolines.Powodzenia. też byłm operką w Irlandii.
A czy moglby mi ktos wytlumaczyc co daja takie karty? Czy bardzo sie przydaja? Do jakich miast lecicie?
karty dają :duzo znizek a przede wszystkim ubezpieczenie w przypadku jakiegos wypadku lub nawet jakbys chciala isc do lekarza . ja lece athlone. miasteczko w centrum irlandii.pzdr! Mary.