Wylot- 9 lipiec z Warszawy do NY, jest ktoś????

Temat przeniesiony do archwium
Hej, jest ktos kto wyjezdza jako Au Pair do Stanów 9 lipca z warszawy??? Oczywiscie lotnisko Okęcie? Pytam, bo sama tez w tym terminie wylatuje i fajnie by byo poznac kogoś, zawsze razem rażniej...Piszcie
mail: [email]
[gg]
hej!
a z jaka firma lecisz?
Hej ja lece z firmy AU PAIR IN AMERICA A TY??? pozdrawiam
hej!
ja jestem z cultural care au pair....
gdzie masz rodzinke?
Hej!!! Ja jade do miasta Columbus- to jest jakieś 40 km od detroit!! a ty gdzie bedziesz??? fajnie by było nawiązać jakies znajomosci przed wyjazdem, zawsze raźniej!!!! a też wylatujesz 9 lipca z warszawy??? pozdrawiam
hej!
ja jestem w bostonie od sierpnia zeszlego roku i wylatuje do polski 28.08.2007,
ale moge Cie z kims skontaktowac..
pozdrowionka;)
hej! ja tez jestem w BOstonie od lipca 2006 i wyjezdzam 31 lipca do Polski. a moze sie znamy? :)jak chcesz sie skontaktowac to moj nr [gg] . wyjechalam z cultural care. pozdrawiam :*
hej!
nie mam gadu....wiec pisz na [email]
do uslyszenia!!!
Nie no,wszyscy wyjeżdżają z Bostonu.Mam nadzieję,że ktoś przyjedzie oprócz mnie :)
Temat przeniesiony do archwium