Prośba o przetłumaczenie prezentacji samochodu.

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Witam, chciałbym prosić o przetłumaczenie mojej prezentacji, ponieważ nie podołałem temu wyzwaniu.
Z góry dziękuje.

"Witam, dziękuje za przybycie.Na imie mam Mateusz i jestem jednym z inżynierów Skody
dzisiaj chciałbym wam pokrótce zaprezentować jeden z naszych najnowszych modeli.

Nowa ŠKODA Superb wyróżnia się szeroką osłoną chłodnicy z centralnie umieszczonym logo, a także eleganckim wyprofilowaniem maski, szerokimi reflektorami.
Superb ma pod maską silniki benzynowe lub wysokoprężne nowej generacji, które łączą w sobie wydajność i oszczędność. Ich moc sięga od 120 KM do 280 KM.

Aż cztery silniki dostępne są z napędem 4x4.

Wszystkie jednostki, za wyjątkiem podstawowej benzynowej, dostępne są również z automatyczną skrzynią DSG.
Ten samochód pozwala wszystkim pasażerom, zarówno z przodu, jak i z tyłu, zrelaksować się nawet podczas długiej podróży,pozwoli poczuć się jak w eleganckim salonie, oferując również dużą przestrzeń nad głowami.
Dzięki nowym funkcjom wyświetlacz samochodowego radia lub nawigacji staje się ekranem Twojego telefonu, co pozwala na łatwiejszą i bezpieczniejszą obsługę multimediów w trakcie jazdy. Co więcej, z aplikacją ŠKODA Media Command kierowca może sterować wybranymi funkcjami multimediów ze swojego tabletu.
To już koniec mojej prezentacji dziękuje za wysłuchanie i mam nadzieje sie prezentacja sie podobała