który egzamin BE wybrać, proszę o radę!

Temat przeniesiony do archwium.
Witam! poczytałam sobie troche forum BE oraz forum Egzaminy i mam już naprawdę duży mętlik.

Planuje podejść do egzaminu z języka biznesowego, mój angielskie jest na poziomie CAE w zeszłym roku zdałam go na A no i ciągle się uczę, dodam jeszcze ,że nie studiuję na kierunku ekonimicznym.

Jak myślicie który egzamin byłby najlepszy? BEC Higher, LCCI level 3, czy może ten TOEIC - chodzi mi o egzamin kóry byłby w miarę rozpoznoawany przez pracodawcę, mógłby mi się na coś przydać ( nie planuje studiów za granicą, moze kiedyś jakąs prace?)

Z góry dziękuje za rady, od osób które mogą mi pomóc!!
Witam!
Według mnie najlepszy jest English for Business organizowany przez LCCI (Ciebie interesuje chyba poziom 3 ;) ). Mam znajomych, którzy go zdawali i chwalą sobie, że podczas rozmów o pracę certyfikat LCCI był niezłym atutem (np w LG we Wrocku). 2 osoby dzięki takim certyfikatom dostały niezły staż w Londynie w działach marketingu. Ja sama będę szykować się chyba za parę miesięcy albo EFB 3 albo 4, zobaczę ile znajdę czasu na przygotowanie ;) Faktem jest, że tematy na ustnych często się powtarzają, więc warto opanować egzaminy z lat poprzednich :)
Aha-no i wbrew niektórym błędnym opiniom, które tu krążą, egzaminy EFB (English for Business) są BEZTERMINOWE. Jedynie egzamin ELSA (English Language Skills Assesment) jest wydawany na 3 lata. Szczegóły znalazłam na stronie www.lcci.org.pl oraz www.lcci.org.uk. Dodatkowe pytania (np. odnośnie materiałów, terminu ważności certyfikatów i terminów egzaminów) wysłałam na [email] i dość szybko mi odpowiedzieli :)
Pozdrawiam i życzę powodzenia
bardzo dziękuje za odpowiedź. A co myślisz o certyfikatach biznesowych Cambridge?
Witam ponownie!
Niestety na temat tych egzaminów nie wiem zbyt wiele, tyle co tu przeczytałam ;)
Pozdrawiam