ja także pisałam pracę z tego tematu i mam kopie następujących książek:
1. Cook, Guy. 1992. The discourse of advertising. London: Routledge.
2. Fairclough, Norman. 1999. Language and power. London: Longman
3. Forceville, Charles. 1996. Pictorial metaphor in advertising. London: Routledge
4. Kress, Gunther - Theo van Leeuwen. 1996. Reading images: The grammar of visual design. London: Routledge.
5. Lakoff, George - Mark Johnson. 1980. Metaphors we live by. Chicago: The University of Chicago Press.
6. Leech, Geoffrey N. 1966. English in advertising: A linguistic study of advertising in Great Britain. London: Longmans
7. Ortony, Andrew. 1993. Metaphor and thought. Cambridge:
Cambridge University Press.
8. Sperber, Dan - Deirdre Wilson. 1986. Relevance: Communication and cognition. Oxford: Blackwell
9. Vestergaard, Torben - Kim Schrøder. 1994. The language of advertising. London: Blackwell.
10.Brownp and Levinson S.C.1992. Politeness:Some Universals in Language Usage.Cambridge:CUP
11. De Vito, Joseph.1976. The Interpersonal Communication Book.New York
12. Lee, David. 2004. Cognitive Linguistics: An Introduction.Oxford
13. Leech, Geoffrey. 1983. Principles of Pragmatics.London
14. Mey, J. 1996. Pragmatics:An Introduction. Oxford
to nie wszystkie, resztę dodam później,
poza tym mam masę artykułów na temat metafor z takich wydawnictw jak "journal of pragmatics".
moj mail: [email]
książki oczywiście chcę sprzedać.