czy opłaca się poprawiać CAE zdane na C?

Temat przeniesiony do archwium.
witam, mam taką sytuację - €zdałam w zeszłym roku(wrzesień) CAE na 73% w wersji komputerowej, tyle że w trakcie egzaminu była awaria systemu i egzamin zamiast trwać 4h trwał jakieś 9. Było straszne zamieszanie, które na pewno jakiś wpływ na wynik miało. W związku z tym wszyscy dostali możliwość darmowej poprawki - mamy na to rok czasu.
Zastanawiam się czy jest sens uczyć się i podchodzić do niego jeszcze raz (spodziewałam się minimum B...)
Studiuję kierunek niezwiązany z językami, nie wiem czy kiedyś będę chciała zdawać CPE.
Czy ktoś mógłby mi poradzić czy warto skorzystać z tej możliwości..? Czy ocena C robi dużą różnicę i warto spróbować dostac chociaż to B? Czy lepiej zainwestować czas np w inny język? Będę bardzo wdzięczna za każdą odpowiedź:)
Jeżeli darmowa możlwiość poprawy nie jest istotna, to może fakt, że zdobycie A (możliwe przecież ;) jest tożsame z osiagnięciem najwyższego poziomu biegłości językowej Cie przekonuje?
ty chyba sam nie wierzysz w to, co piszesz
jak mozna mowic o osiagnieciu najwyzszego poziomu bieglosci jezykowej uczac sie tylko pod egzamin :? egzaminy sa tylko po to, aby podniesc czyjas satysfakcje z faktu, ze sie do niego przystapilo i zdalo, w najlepszym przypadku; to jest biznes, bo kazdy egzamin to kupa kasy; oni tam to wiedza i czerpia z tego niezla kase
dzięki za odpowiedzi:) właśnie obiło mi się o uszy coś takiego, że teoretycznie zdanie CAE na A odpowiada jakby poziomowi C2(czyli CPE?) ale jak to jest w praktyce to już nie wiem. Chyba nie można twierdzić wtedy że ma się CPE i przykładowo wpisać tak do CV:)
Dlatego własnie się zastanawiam czy warto próbować (jakby nie było 7% więcej to dużo nie jest;)) czy jednak poczekać i zainwestować w "prawdziwe" CPE.
Jedno wiem - nigdy więcej wersji komputerowej ;]
Engee30, chodziło mi o to, że CAE zdane na A poświadcza - wg Cambridge ESOL - poziom C2.