cpe i uczenie

Temat przeniesiony do archwium.
Doradzcie mi cos wiem że ten watek był wiele razy poruszany ale mogło sie cos zmienic mam cae i cpe, kwalifikacje metodyczno - pedagogiczne dla nauczycieli j. ang,studia mgr + doktorat(inny kierunek nie - jezykowy) jestem obecnie nauczycielem kontraktowym w szkole sredniej w tego przedmiotu, niestety sa redukcje i nie moge dłuzej zostac w tej szkole, 3 lata temu szukano duzo nauczycieli angielskiego ale teraz duzo sie zminilo przynajmiej takie mam wrażenie (ilość ofert pracy),czy w szkołach ktoś jeszcze mnie zatrudni? czy myślec o czym innym, w moim oryginalnym zawodzie jest tragicznie trudno cos zanaleść ale wydaje sie ze w szkolach również trzeba pleców
Dziekuje za każdą rade Beata
Z glodu wiedzy i braku innego zajecia przejrzalem strony web pod katem minimum kwalifikacji do nauki angielskiego.


The IH TESOL Certificate (full time) is an initial English teaching certificate aimed at new teachers, or teachers with a little formal training whose first language is not English. It will introduce you to the theory and practice of teaching English to speakers of other languages. You will learn how to develop the speaking, listening, reading and writing skills of your students.

The IH TESOL Certificate is not the same as our CELTA training course, although it has a similar structure of lectures, seminars and supervised teaching practice. To join the IH TESOL Certificate you need an awareness of English and a competence in the language, equivalent to Certificate of Advanced English (CAE) or CEF C1.

jest to wycinek z international house z londynu. Wynika z tego, ze by przystapic do kursu trzeba miec minimum CAE lub cef c1 co daje 6,5 a 7 z ielts.
Cena w londynie 1250 £. International house jest w polsce i organizuje kursy celta za 799£ lub 3500 zl.
Pytanie czy mozna przystapic do celta bez tesol?????