Jak dojść do CPE ze słabym poziomem CAE?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, mam nadzieję, że znajdą się tutaj jacyś miłosierni ludzie i mi troszkę pomogą:) Planuję zdać CPE w przyszłym roku (czerwiec) i chciałabym się porządnie przyszykować. Jestem samoukiem i obecnie jestem na poziomie CAE (jeszcze dosyć słabym, ale nie chcę go zdawać,bo jednak 560zł. nie chodzi piechotą...Bo potem i tak chciałabym zdać CPE.). Jestem jednak osobą pracowitą i codziennie dużo czasu poświęcam angielskiemu. Czy znacie jakieś porządne książki, które pozwolą mi przejść wyżej? Zależy mi przede wszystkim na słownictwie, ale chciałabym też poznać dobrą książkę do gramatyki (choć to moja najmocniejsza strona, to jednak warto ciągle się dokształcać:) Obecnie kończe Graver'a no i nie wiem co dalej. Naturalnie, słucham codziennie BBC po kilka godzin i gadam do siebie (w październiku będę chodzić na lekcje z native'm). Za jakąkolwiek pomoc serdecznie dziękuję.
Witam

Od razu mowie, ze w rok bedzie ci bardzo ciezko przeskoczyc ze slabego CAE (czyli pewnie ocena C) na CPE. W normalnym trybie nauki (na kursie, 2x w tyg po 1,5 godz zegarowej + praca w domu) przejscie od CAE do CPE zajmuje w wiekszosci szkol 3 lata. Pytanie czy naprawde jest ci potrzebne CPE? Juz z CAE mozesz uczyc w panstwowych szkolach j angielskiego. Wiec moze lepiej zdac CAE a potem spokojnie uczyc sie do CPE (ktore nie daje zadnych nowych uprawnien)?

Jezeli jednak uwazasz, ze dasz rade to na poczatek:

Kompendia wiedzy:
M. Vince - Advanced Language Practise (jest gramatyka i slownictwo)
Side & Wellman - Grammar and Vocabulary for Cambridge Advanced and Proficiency (jest gramatyka i slownictwo)

Podreczniki kursowe:
New Proficiency Gold (ksiazka + cwiczenia) - dobre na poczatek, pomimo napisu CPE jest to cos pomiedzy CAE a CPE

Objective Proficiency - wersja self study - trudna ksiazka, b dobra na CPE