Tłumaczenie posta z angielskiego na język polski.

Temat przeniesiony do archwium.
You are not alone, this type of thing is happening regularly with savegames. No warning that it isnt successful, but it isnt saving your progress. My save game file is not modified since the first time i played the game, even after my third time playing it. Soemthing is very wrong.

EDIT: Quick Follow up, I have fixed the problem. Go to your "X:\Program Files (x86)\Steam\userdata\########\######\remote\" directory that contains the save file. You need to make sure that the attributes for all files in the directory are not read only and that the security tab has for each 'group or user name' the ability to write. I assume it is All Application Packages user, but i have not tested for certain, i just hit write permissions for a number of them and it worked.

Now this doesnt give me back the several hours of my life that is wasted, but it solves the problem
Cytat:
You need to make sure that the attributes for all files in the directory are not read only....

Myślę tutaj ,że " potrzebujesz się upewnic, ze atrubuty dla wszystkich plików w tym katalogu nie są jako " tylko do odczytu. ..
Już odznaczyłem "tylko do odczytu" Zrozumiałem te zdanie dzięki wielkie ale to dalej nie działa nie rozumiem co trzeba zrobić w security tab czyli zakładce zabezpieczeń.
Pierwszy § mniej więcej
Nie tylko tobie tak się dzieje. Tego rodzaju problemy zdarzają się regularnie z savegames. Nie ma ostrzeżenia że program nie działa poprawnie ale nie zapisuje twojego postępu. W moim savegame pliku nic się nie zmienilo od czasu gdy grałem pierwszy raz i nawet jak trzeci. Coś jest nie tak.
Najbardziej mi zależy na zdaniu : nd that the security tab has for each 'group or user name' the ability to write. I assume it is All Application Packages user, but i have not tested for certain, i just hit write permissions for a number of them and it worked "
... w zakładce 'security' dla każdej grupy lub user name istnieje możliwość zapisu (w przeciwieństwie do 'read only') ...jakoś tak;-)
on sam nie wie, w której grupie użytkowników należy odznaczyć read-only, byc moze chodzi o All Application Packages, ale zrobil tak w kilku i zadzialalo.

Czyli zrobil to, co Ty.
Może trzeba zrestartowac komputer?
Odznaczenie opcji "Tylko do odczytu" we właściwościach folderu i plików, to jedno.
W drugiej części chodzi o coś innego. Tłumacząc potoczny język na komputerowe konkrety:
...and that the security tab has for each 'group or user name' the ability to write. = W zakładce "Zabezpieczenia" musi być zaznaczone (zaptaszkowane) uprawnienie "Zapis" dla każdego użytkownika, który uruchamia grę.
edytowany przez argazedon: 11 sie 2016
Cytat:
Może trzeba zrestartowac komputer?

Tak , to podstawowa zasada zrestartowac komputer po jakiejkolwiek zmianie ustawień czy instalacji czegokolwiek - gdy sie nie zrestartuje- zmiany nie ' wejdą w życie' .
Temat przeniesiony do archwium.