Nauka japońskiego - trójmiasto

Temat przeniesiony do archwium.
Od dawna chce sie uczyć języka japońskiego więc poszukuję w tym celu szkoły języków mającej w swojej ofercie japoński bądź też korepetytora. Czy któ mógłby mi pomóc w tej sprawie ??
Dzień dobry,

Zapraszam na japoński do Centrum Językowego EUROCLUB Grunwaldzka 76/78 pok 203, Gdańsk, zajęcia odbywają sie we wt i czwartki we Wrzeszczu - po 90 min.
Możesz poszukać korepetytora na stronie www.japonka.pl
Ja znalazłam właśnie korepetytorkę w Krakowie przez tą stronę.
Właśnie zaczynam,jestem zupełnie początkująca.Na początek muszę opanować hiraganę.
Powodzenia i jak masz ochotę to możesz do mnie zgadać na [gg]
Jak będę mieć jakieś fajne materiały do nauki to zawsze mogę się podzielić.
Narazie mam 3 dość dobre książki,w tym sylabariusz katakany i trochę materiałów w formie elektronicznej.Od przyszłego tygodnia dojdą zajęcia z lektorem.
Poza tym zawsze można uczyć się razem i będzie raźniej.
korepetycje, SZTUKA NABIJANIA LUDZI W BUTELKĘ:)
>Korepetycje, sztuka nabijania ludzi w butelkę:)
To twoje zdanie.Zasadniczo filolog studiuje między innymi po to,żeby opanować język w takim stopniu by móc nauczyć tego języka innych ludzi.
Są różni korepetytorzy i są różni uczniowie.Jeżeli naprawdę zmotywowana osoba spotka na swej drodze kompetentnego korepetytora to efekty wspólnej pracy są bardzo dobre.Więcej wspólnego z nabijaniem ludzi w butelkę ma za to funkcjonowanie wielu szkół językowych.Bo jak można wmawiać komuś,że skutecznie nauczy się języka w grupie ponad 15 osób albo jak można udzielać komuś gwarancji na to ,że opanuje dany język.To jest niezła ściema.
Moja lektorka zna się na rzeczy więc jestem spokojna.A ja uczę się dla siebie a nie dla kogoś albo z przymusu więc o wyniki naszej pracy jestem spokojna.
Gromadzę właśnie linki do ciekawych i darmowych materiałów do nauki.
Jak komuś potrzebne to pytajcie tu lub u mnie na gg.
Powodzenia w nauce japońskiego!
Temat przeniesiony do archwium.

«