redagowanie tekstów-zarobki

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,
Potrzebuje informacji o zarobkach za redagowanie tekstow. 3600 slow na stronie A4 pisanych po angielsku na dany temat z dziedziny informatyki. praca na 1/4 etatu ok 10 godz w tygodniu, 4 takie teksty na tydzien. zapytano mnie o oczekiwania co do zarobkow. prosze o pomoc jesli ktos sie orientuje
Jestem studentka, III rok, licencjat w tym roku
Wejdź tu:

http://www.forumtlumaczy.pl/

Tam jest więcej osób tym się zajmujących. Musisz się zarejestrować podając imię i nazwisko.
a tak mniej wiecej?
15-20 zł za 1800 znaków i spacji (ok. 300 slow).
jezeli nie czujesz sie ekspertem, obniz stawke. Jestes dobry w informatyce?
stawka moze tez zalezec od tego, czy redagowanie tychze tekstow bedzie wymagalo dosc specjalistycznej wiedzy z konkretnej galezi informatyki, czy raczej ogolnego rozeznania oraz ewentualnego doczytania (i wtedy pisanie na tematy 'okołoinformatyczne', czyli generalnie rzecz ujmujac, wszystko, co jest zwiazane z przetwarzaniem informacji).
Chodzi o pisanie na podany temat np o firewallach. Wymyslam do tego punkty na jakie bede pisac (zalozmy ze pracodawca zaklad 15 pkt na to), po ich zaakceptowaniu pisze.

Praca to 10 godz w tyg i wymagaja ode mnie stworzenia 4 takich artykulow w tygodniu w tym czasie (a4 jeden 3600 znakow juz ze spacjami). 1/4 etatu.

Chodzi o bardziej ogolna wiedze przekazana czytelnikom tego artykulu. Tematy sa takie na ktore znajde mnostwo informacji w sieci. Oczywiscie nie moge kopiowac, ale pisac wlasnymi slowami na podstawie stron angielskich czy polskich (zalezy ode mnie co znajde i gdzie)
A! i nie wiem czy mam podac cene za artykul, czy za godzine pracy. 40 zl za taki artykul to duzo czy malo?
zdecyduj sie: pisanie tekstow czy redagowanie?
Pisanie jest o wiele lepiej wynagradzane.
ra zpiszesz 3600 slow, teraz 3600 znakow - na stronie a4 raczej nie zmiesci sie 3600 znakow. Gubie sie w tym.