List do serwisu Toshiba - [ENG]

Temat przeniesiony do archwium.
Witam! Potrzebuję pomocy w napisaniu listu do serwisu toshiba po angielsku. Niestety podczas swojej edukacji nie miałem styczności z tym językiem więc proszę was o pomoc.

"Witam! W dniu 2[tel]telefon Toshiba G500 został przyjęty do serwisu CCS w Polsce w celu naprawy uszkodzonego gniazda miniUSB. Po paru tygodniach została mi zaproponowana wymiana na telefon Toshiba G910. Zgodziłem się na nią ale od tego czasu nie dostałem żadnych informacji od serwisu. Podobno serwis CCS oczekuje na dostarczenie telefonów G910 od producenta. Niestety telefon z systemem Windows Mobile jest mi niezmiernie potrzebny do pracy a czekam na niego już prawie dwa miesiące. Chciałbym się dowiedzieć czy toshiba posiada jakąś wiedzę na temat wymiany telefonów na G910 w Polsce. Jestem zniesmaczony tym że to tak długo trwa, serwis niczego nie wie a ja jestem pozbawiony urządzenia potrzebnego do pracy. Pozdrawiam XYZ"