Jaka ksiazka na poz b1-c1.

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, poradzilby mi ktos ksiazke do nauki angielskiego miedzy poziomami b1-c1? Poza tym w planach jest pisanie (co robie czesto), ogladanie bajek typu simpsons i w sumie czytanie (laczone z pisaniem - chat) oraz w miare możliwości nauje slowek (dlugotrwala). Ogólny dakekosiezny cel to cae/cpe.
Na podręcznikach typowych dla szkół językowych nie znam się, ale bardzo lubię "książki" do samodzielnej nauki. Jest trochę takich wydawnictw a 4 moje ulubione to Edgard, Lingo, Pons, Preston Publishing.
Jak wpiszesz sobie w necie te nazwy to znajdziesz na ich stronach pozycje od poziomu A1 do C1/C2.
A wśród nich kompleksowy zbiór całej gramatyki wraz z ćwiczeniami, repetytoria z czasów, repetytoria leksykalno-tematyczne, oddzielne pozycje dla idiomów, kolokacji, phrasal verbs, i to nie wszystko rzecz jasna.
Jest tego duuużo więc na pewno znajdziesz coś dla siebie, sam posiadam kilkadziesiąt pozycji właśnie z tych wydawnictw. Nazbierało się przez pare lat :)
Babadook,
podzielam Twoją opinię. Ja też nazbierałam mnóstwo podreczników tych wydawnictw, fiszek, wszystkie je cenię.
Mam jeszcze kurs do samodzielnej nauki z Red Point, gramatykę p. Janusza Siudy i wiele innych.
Zbieracz ze mnie i dodatkowo lubię mieć wybór podreczników.
Miło wiedzieć, że nie tylko ja mam hopla w takim zbieractwie :p
Np. z Preston Publishing to do angielskiego mam wszystko, łącznie kilkanaście książek ;)
Najlepsze jest to, że każda książka z jakiegokolwiek wydawnictwa jest inna ;)
:))

Presto Publishing to wg mnie genialne wydawnictwo.
Wiele osób go chwaliło, myślałam, że to reklama, zakupiłam Gramatykę w Tłumaczeniach 1 jako rozpoznanie i popłynęłam ;). Coś wspaniałego.
Nie mam jeszcze wszystkich, ale już mi nie dużo zostało.
Gramatyka w tłumaczeniach (x6), Business (x3) i jeszcze kilka różnych tytułów.
Oczywiście wszystko kupuje na promocjach, zwykle 30-40% taniej i to dotyczy wszystkich wydawnictw :)