Angielski w klasach 4-6 szkoły podstawowej

Temat przeniesiony do archwium.
Czy ktos z Was ma moze jakies przydatne, ciekawe materiały, które mogłyby wspomóc nauczanie w klasach 4-6 lub pierwszych gimnazjum. Moze jakies rady co do tego, jak trzymac uczniow krotko? Dopiero zaczynam prace nauczyciela angielskiego i bede wdzieczna za wszelkie rady! Moze tez ktos ma jakies testy, ktore beda bardzo przydatne?
Podaj swój e-mail to może cos się znajdzie w moim komputerze.

Poza tym radziłabym tobie skontaktować się z reprezentami wydawnictw ( w większych miastach zawsze na początku roku szkolnego są oraganizowane dni wydawnictw) i poprosiła o jakieś materiały do kopiowania. Także na początku roku są szkolenia metodyczne jest to okazja do pozyskania ciekawych pomysłów na lekcje a czasami dają jakiś podręcznik, który może tobie się przydać. Wszyustkie informacje na temat dat znajdziesz na stronach internetowych.
Jestem uczniem i wydaje mi sie ze uczniowie o wiele bardziej sluchaja sie stanowczych nauczycieli. Przyklad: jesli nauczyciel powie ze za brak zadania domowego wstawia jedynki, a na nastepny dzien wiekszosc osob w klasie nie odrobi zadania i nauczyciel (chcac byc dobry) nie wstawi tych jedynek (mimo, iz wczesniej tak powiedzial), to juz uczniowie beda wiedzieli, ze nie trzeba odrabiac prac domowych, bo i tak nie bedzie z tego konsekwencji. Nauczyciel powinien dotrzymywac slowa w kazdej kwestii, nie tylko jesli chodzi o kary. Jezeli wczesniej powiedzial, ze za jakias wykonana prace nagrodzi dodatkowa ocena, to powinien dotrzymac slowa, nawet jesli po czasie zmieni zdanie. Moim zdaniem nauczyciel zawsze powinien zadawac prace domowa, poniewaz wtedy jest wieksza szansa na to, iz w domu uczen powtorzy i przypomni sobie material omowiny na lekcji. No i oczywiscie pedagog powinien poslugiwac sie wylacznie jezykiem, ktorego uczy.
ja tez odnosnie klas 4- 6:)
od pazdziernika zaczne praktyke i zastanawiam sie co uczniowie klas 4,5 i 6 powinni juz umiec z angielskiego, jaki material obejmuje nauka w tych klasach?
Dziekuje Ci bardzo za informacje i podaje maila: [email] Bede ogromnie wdzieczna za wszelkie materialy! Pozdrawiam.
Twoje rady wydaja mi sie bardzo przydatne, moze masz jeszcze inne spostrzezenia z punktu widzenia ucznia?
Wedlug mnie na lekcjach powinno przeprowadzac sie duzo konwersacji w obcym jezyku, u mnie jest nacisk glownie na gramatyke i pisownie. Przez to, czesto jestem w takiej sytuacji, ze wiem jak sie pisze dany wyraz a nie potrafie go wymowic. Dlatego wydaje mi sie, ze na lekcjach nalezy duzo mowic, chociazby na tematy dotyczace spraw zycia codziennego. Nauczyciel powinien tez odrazu poprawiac bledy w wymowie ucznia. To sa tylko moje spostrzezenia, na studiach pedagogicznych i tak pewnie informuja przyszlych nauczycieli o tych sprawach :) Pozdrawiam
Jest teoria ,zeby właSNIE TAK NIE ROBIĆ ABY NIE PESZYC UCZNIA I NIE ZNIECHECAC GO tym natychmiastowym poprawianiem do mowienia.
Widze ,że uczniowie sądza inaczej ( dzieki za twoja wypowiedż )w pelni zgadzam sie z tobą . co sądza o tym inni??/
Nie wiem jak sadza inni uczniowei, to jest tylko moja opinia. Ale jesli nauczyciel nie bedzie poprawial bledow popelnianych przez ucznia, to jak uczen ma sie nauczyc? Przeciez nawet nie bedzie wiedzial, ze zrobil blad, skoro nikt mu o tym nie powie. A zla wymowe jest pozniej ciezko skorygowac. Znam to z wlasnego przypadku.
Temat przeniesiony do archwium.