Angielski w klasach 4-6 szkoły podstawowej

Temat przeniesiony do archwium.
Czy ktos z Was ma moze jakies przydatne, ciekawe materiały, które mogłyby wspomóc nauczanie w klasach 4-6 lub pierwszych gimnazjum. Moze jakies rady co do tego, jak trzymac uczniow krotko? Dopiero zaczynam prace nauczyciela angielskiego i bede wdzieczna za wszelkie rady! Moze tez ktos ma jakies testy, ktore beda bardzo przydatne?
Podaj swój e-mail to może cos się znajdzie w moim komputerze.

Poza tym radziłabym tobie skontaktować się z reprezentami wydawnictw ( w większych miastach zawsze na początku roku szkolnego są oraganizowane dni wydawnictw) i poprosiła o jakieś materiały do kopiowania. Także na początku roku są szkolenia metodyczne jest to okazja do pozyskania ciekawych pomysłów na lekcje a czasami dają jakiś podręcznik, który może tobie się przydać. Wszyustkie informacje na temat dat znajdziesz na stronach internetowych.
Jestem uczniem i wydaje mi sie ze uczniowie o wiele bardziej sluchaja sie stanowczych nauczycieli. Przyklad: jesli nauczyciel powie ze za brak zadania domowego wstawia jedynki, a na nastepny dzien wiekszosc osob w klasie nie odrobi zadania i nauczyciel (chcac byc dobry) nie wstawi tych jedynek (mimo, iz wczesniej tak powiedzial), to juz uczniowie beda wiedzieli, ze nie trzeba odrabiac prac domowych, bo i tak nie bedzie z tego konsekwencji. Nauczyciel powinien dotrzymywac slowa w kazdej kwestii, nie tylko jesli chodzi o kary. Jezeli wczesniej powiedzial, ze za jakias wykonana prace nagrodzi dodatkowa ocena, to powinien dotrzymac slowa, nawet jesli po czasie zmieni zdanie. Moim zdaniem nauczyciel zawsze powinien zadawac prace domowa, poniewaz wtedy jest wieksza szansa na to, iz w domu uczen powtorzy i przypomni sobie material omowiny na lekcji. No i oczywiscie pedagog powinien poslugiwac sie wylacznie jezykiem, ktorego uczy.
ja tez odnosnie klas 4- 6:)