Angielski i medycyna ;-)

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć!!!
Jestem studentką Akademii Medycznej i w tym roku zdaje FCE :-)
We wakacje chciałabym zacząć samodzielnie naukę angielskiego-medycznego. Mam stary podręcznik ze studiów, artykuły z internetu, troche czasopism anglojęzycznych i .........problem w wymową :-(

Może znacie jakieś wydawnictwo, słownik, albo stronkę internetową z których mogłabym pouczyć sie trochę wymowy \"medycznych słówek\"

Wielkie dzieki za każdą informację !
nie mogę polecić niczego do ćwiczenia wymowy, ale angielski w medycynie możesz poćwiczyć z następujących pozycji:
- A. Pohl „Test Your Professional English: Medical”
- „English in Medical Practice. Język angielski w medycynie” J.P. Murray, J. Radomski i W. Szyszkowski.
- A. Kuropatnicki „A Guide to Practical Medical English”
- J. Ciecierska, B. Jenike i K. Tudruj, „English for Medical Purposes: Self-Assesment Tests
- „English in medicine” J. Ciecierska, B. Jenike, K. Tudruj
a możesz mi powiedzieć, jaki jest zakres materiału na wstępnych do AM? będę wdzięczny.
pozdrawiam
Byl taki program komputerowy \"Bodywork\" dotyczacy anatomii itp., w którym każdy tekst był czytany przez lektora z akcentem amerykańskim.
a skąd jestes? ;)
dzieki za podpowiedź

szukałam nawet w bazie korepetycji na kilku portalach, czy jakiś lekarz udzela korepetycji z \"medycznego angielskiego\" i nic nie znalazłam,
coś czuje, że to bedzie cięzki kawałek angielszczzny do \"przetrawienia\"
z Gdańska
ja tłumacze teksty medyczne, ale nie daję korepetycji.
Co do nauki wymowy, nauczenie się czytania transkrypcji fonetycznej nie jest takie trudne. Taką transkrypcję znajdziesz w wydawnictwach brytyjskich, Amerykanie stosują uproszczony zapis wymowy przy użyciu grup liter, co jest jeszcze łatwiejsze do opanowania, np. medicine = MED-sin, endothelium = en-doh-THEE-liuhm
a to szkoda, że z Gdańska, bo studiowałem we Wrocławiu akurat farmację i mieliśmy z koleżankami na korkach świetną nauczycielkę,