Nauka Jezyka ANGIELSKIEGO w ANGLII

Temat przeniesiony do archwium
Witam wszystkich! Jestem w Anglii pol roku i chcialabym sie zapisac do jakiejkolwiek szkoly zeby moc uczyc sie jezyka angielskiego. Nie pracuje obecnie, moze ktos wie czy sa w anglii bezplatne szkoly? Jakie warunki musze spelniac? Moj angielski jest na poziomie podstawowym. Moze nawet lepiej niz podstawowym... Gdzie powinnam pytac? Moze zlozyc jakies papiery? Ostatnio czytalam cos o collegu nie orientuje sie w tych tematach prosze o pomoc. Mieszkam w Worcester Bede wdzieczna za kazda odpowiedz dziekuje!
Idz do najblizszego Town Hall i sie zapytaj o ESOL classes.
Terri a moglabys/moglbys powiedziec cos wiecej na temat ESOL classes? co to takiego? Pozdrawiam dziekuje za odp.!
ESOL - English for speakers of other languages.
Wpisz ESOL i nazwe twojego miasta i napewno wyskocza miejsca gdzie mozna sie uczyc. (Chociaz ostatnio to likwidowali klasy, ale napewno gdzies znajdziesz. One bywaly bezplatne). Tutaj na forum o tym juz pisalismy. Uzyj wyszukiwarki.
Dzieki :) znalazlam w swoim miescie. Wpisalam ESOL Worcester. wszystko ok ale niestety to jest platne... 150 f :( nie stac mnie. Musze szukac dalej. Masz racje rozgladne sie na forum.
Wpisalam ESOL Worcester.
>wszystko ok ale niestety to jest platne... 150 f :( nie stac mnie.
>Musze szukac dalej. Masz racje rozgladne sie na forum.


niestety ale nie znajdziesz darmowego kursu angielskiego w anglii, po pierwsze jest recesja, ktora dotknela absolutnie wszystkich, po drugie kursy esol od dwoch lat sa platne.
Jedyny darmowy kurs to move-on ale to poziom wyzszy i nie uczy angielskiego tylko szybkiego skanowania informacji.
Czasami organizacja Tefl prowadzi kursy dla nauczycieli, mozna sie na nie dostac jako sluchacz, wplacasz tylko kaucje 20-30 funtow, ktora jest oddawana jesli frekwencja bedzie powyzej 80 procent.
Informacje mozesz znalesc w lokalnej biblotece.
Odwiedz takze Citizen Advice Bureau i zapytaj o kursy. W CAB poszukaj pracy jako wolontariusz, czesto jest to dotrzymanie towarzystwa starszej osobie, przy odrobinie szczescia bedzie to ktos gadatliwy a to juz kontakt z angielskim.

Jesli nie pracujesz masz prawo do znizki i cena kursu moze byc duzo mniejsza.
Wszystkie informacje w C A B.
pozdrowienia
Temat przeniesiony do archwium

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie