Nowy system zakładek

Temat przeniesiony do archwium
1-30 z 35
poprzednia |
Prosimy o Wasze uwagi na temat nowego systemu zakładek.
Nowe zakładki sš lepsze
git, w koncu przejrzysty system nawigacji do tego niebrzydki tak 3mac :)
nowy sposób nauki jest ok; ale mam pytanie, chciałabym aby określony zestaw był w danym dniu czyli np. choroby 17kwiet., rodzina18 to czy musze tak je wybierać z całego zestawu żeby były po kolei jak ja chcę czy jest jakas opcja by zamieniać zestawy między sobą w planie nauki, między dniami??
Uważam, że te zakładki wprowadziły dużo przejrzystości na stronie, a co za tym idzie doskonale ułatwiają szybkie dotarcie do poszukiwanego zagadnienia.
a ja mam jutro mature i teraz nic znalezc nie moge...tamta nauka slowek byla ok..eh nie mogliscie tego zrobic za tydzien!!!jakbym miala czas na spokojnie sie do wszystkiego przyzwyczaic!!
ok ale tak ogolnie jest dosyc dobrze;)
Po zmianach strony nie da sie przegladac w Firefox-ie.
Wywala blad i zamyka wszystkie okienka przegladarki.
Sters przedmaturalny ;) wystarczy poszukac:P
Kszemek sie nie madrzyj co:P znalazlam przeciez :P
a czy ja mowie ze nie ;) da chcącego nic trudnego;) i nie mądze sie bo mądry z natury jestem:P:P
heheh zartowniś tez co:P dobra nie robmy scen na calym forum!! rozlicze sie z Toba gdzie indziej:P
No dobra bez scen, niech bedzie że mam racje;)

ps. Było przeprosic za zamieszanie :P:P:P no dobra juz Ci nie bede prawił morałow napisze to gdzie indziej;)
ave!

Mi się nowe zakładki bardzo podobają. Oczywiście na początku trzeba się troche przyzwyczaić. Bardzo funkcjonalne, dużo szybciej można się poruszać po stronie i oczywiście dużo ładniej wyglądają. Dla mnie super!
beznadziejne nie mozna szybko wejsc w link i wogole do dupy
Ja mam Firefoxa i nie mam błedów, wszystko mi lux działa.
Pozdrawiam
Uważam, że Szkoły Językowe powinny mieć osobną zakładkę typu fiszka, na górze a nie z rozwijanego menu. To jest ważny element przyciągania czytelników na ang.pl. Nikt inny tego nie ma.
Lukarku!
nowe zakładki to super pomysł! Są bardzo pomocne!
podoba mi sie, teraz stronka wyglada nowoczesniej.
tylko gdzie jest bezposrednia zakladka do "testuj nowy system nauki slowek", bo nie moge znalesz?
Przyzwyczaiłam się do starych zakładek, ale nowe są znacznie lepsze.
Lepiej się czyta, co jest na nich napisane, jest to bardziej przejrzyste.
Jest ok
nowe zakładki są poprostu odjechane w kosmos :D
Zakładki są beznadziejne,gdyż dotychczas Korepetycje były dodatkową zakładką więc ktoś kto trafił na stronę mógł od razu widzieć,że są tu ogłoszenia o lekcjach.O tyle to dla mnie istotne,że opłacałam tu ogłoszenia za 11 zł za tydzień.Odkąd nastąpiła zmiana nikt naswet nie zadzwonił i ja oczywiście nie zamierzam już płacić nigdy więcej za tak nieskuteczne narzędzie.
popieram nic nie można teraz znaleźć jak dla mnie to powinny być przywrócone stare
a tak poza tym nie wiem czy to przez zakładki czy nie ale musze 15 razy wszystko otwierać aż sie łaskawie uruchomi
Czego sie czepiacie. System nowych zakladek bardzo dobry, przejrzysty, szybki w odnalezieniu potrzebnego tematu.
fajny ten nowy system zakładek- podoba mi się:)
jak dla mnie nowe zakładki są super!!!
dla mnie nowy sytem zakładek to jak zmiana na nowego nauczyciela.....trzeba by sie poznawać od nowa, na co nie bardzo mam ochotę. dlatego ogromne dzięki dla autorów strony, że umożliwili wybór jakiego systemu sedzie się używać. poza tym mam się świetnie. greetings
gdzie w nowych zakładkach jest wymiuana język za język?
znalazłam ją dopiero po zmianie na stary system zakładek,
ale może tego nie widzę, to napiszcie w którym to haśle jest, plizzz....
chyba powinno to być w nauka, ale nie ma.
wymiana język za język, o to mi chodziło,
sorry, jestem nieco rozkojarzona po szczepionce.
Temat przeniesiony do archwium
1-30 z 35
poprzednia |

« 

Pomoc językowa

 »

Praca za granicą