dlaczego??!!

Temat przeniesiony do archwium.
mam problem. Chodzę do I LO w Malborku (jeśli ktoś zna;). Od jakiejś połowy listopada pytałem się mojego nauczyciela od angielskiego żeby mnie poinformował o olimpiadzie itp itd On mi powiedział że nie ma sprawy jak tylko coś przyjdzie do szkoly to mnie zapisze. Dla pewności poszedłem do drugiego nauczyciela żeby też powiedzieć że chcę pisać. I co się okazało??!! Już dawno po etapie szkolnym a mój nauczyciel nic o tym nie wiedział, albo nie dał mi znać. Dzis się go spytałem jak z olimpiadą a on sie idiotycznie zaśmial i powiedział ze już jest II etap.

Czy to możliwe że do szkoły nie doszła informacja o olimpiadzie????
Bardzo proszę kogoś chociaż o odpowiedź (bo następna olimpiada dopiero za rok)
jestem nauczycielką w gimnazjum i mojej szkole angliści odczytali informacje z internetu na temat olimpiady (a raczej konkursu przedmiotowego).
Każdego roku nauczyciel chcący wysłać kandydatów na olimiadę musi przeprowadzić eliminacje szkolne (w tym roku w gimnazjum było terzeba to wykonać do 10 grudnia) i osoby, które otrzymały powyrzej 90% przechodzą dalej.
Z tego wynika, że twój nauczyciel nie był zbytnio zorientowany w tym zagadnienu. jeżeli chcesz uzyskać bliższe info na ten temat to wejz na stronę kuratorium twojego regionu i pozyskaj bardziej szczegółowe info. N adrugi rok radzę, abyś to ty trzymał/a rękę na pulsie.
Jak Ci tak zalezalo na olimpiadzie, to trzeba było samemu monitować. Ciezkko było poswieciec 5 min. na sprawdzenie? To teraz masz
pewno, że mógł sobie pilnować terminu. Ale to nie uczeń dostaje info na temat olimpiad i konkursów, tylko nauczyciel i to on powinien dopilnować tego, żeby uczniowie byli poinformowani na czas.