komórka - spr

Temat przeniesiony do archwium.
Proszę o sprawdzenie i poprawe
Zadanie: Which one device do you think are the most useful? Why?
I think that the most useful device is a mobile phone. Thanks to the mobile phone I am in contact with people. I can change my plans quickly. I am using it many times and I don't live with it.
I am lost, when I don't have for it. The mobile phone has much function. It has games, camera, Internet and a lot of other.
Which one device do you think is [l.poj.] the most useful? Why?

I think ['that' niekonieczne, ale jak chcesz] the most useful device is a mobile phone. Thanks to a ['a' dlatego, że nie mówimy o konkretnym modelu tylko ogólnie o różnych telefonach] mobile phone I am in contact with other [lepiej brzmi i prezentuje się] people. I can change my plans quickly. I am using it many times and I don't live with it.[I don't live with it. - nie rozumiem tego??]
I am lost, when I don't have [po co to 'for'?] it. A [jak wyżej] mobile phone has many [przeciez funkcje telefonu da się policzyć ;-) ] functions [l.mn. skoro już mamy rzeczownik policzalny]. It has games, a ['a' tego nie jestem w 100% czy przedimek ma być] camera, Internet and a lot of other.
edytowany przez kraZZeman: 13 mar 2011
.I am using it many times and I don't live with it. -> z tym zdaniem chodziło mi o to, ze "używam jej wiele razy dziennie i nie mogę bez niej zyc"
no to wyszlo Ci to troche inaczej niz planowałeś. Jeśli już to:

...and I can't live without it.

pozdrawiam.;)
I think that the most useful device is 'a' mobile phone.
Napisalam tutaj THE, bo tu chodzi o wynalazek, tak samo jak powiesz...invention of THE tyre, wheel i podobnych rzeczy.
Cytat: terri
I think that the most useful device is 'a' mobile phone.
Napisalam tutaj THE, bo tu chodzi o wynalazek, tak samo jak powiesz...invention of THE tyre, wheel i podobnych rzeczy.

ale kto tu sie zaglebia w takie szczegoly i wynalazki. Chodzi ogolnie o telefony komórkowe. o teraźniejszość i przyszłość. a nie o przeszłość. to nie jest referat o historii telefonii komórkowej tylko poprostu o telefonach, ktore juz są i przeszłość nie ma nic do rzeczy w tej chwili, bo chodzi tylko o mozliwość porozumiewania się za pomocą komórek. przynajmniej ja tak to rozumiem.
Temat przeniesiony do archwium.

»

Pomoc językowa - tłumaczenia