I read your advertisement for a music teacher 'in' (zle slowo) the 'net' (napisz w calosci, to niby ma byc powazne pismo) and I 'thought' (poszukaj innego slowa) THAT I have (przedimek) qualifications to 'do' (poszukaj lepsze, wyzsze slowo) this job.
'First at all' (tego sie nie pisze), I am 'twenty-eight' (28) years old- ale to chyba bedzie w twoim CV). I finished (przedimek) Music Academy in Chicago with 'very good results' (podaj dokladnie, to jest b. subjecive-). 'I'm' (zle zly czas) 'intrested'(ortog) 'at' (zle slowo) music since I was born and I always wanted 'do be someone' (popraw) who 'have' (popraw) contact with music. I 'got' (nie uzywaj tego slowa w powaznych listach) a piano when I was six. I have learned playing (a jakie wyniki z tego?) and now 'I'm very good at this' (zle to trzeba poprzec czyms, faktami, EVIDENCE). I can teach (ale co?) 'this' (niepotr-ale i tak zle) pupils too.
'Secondly,' (nie piszemy tak) I was a music teacher in High School in New York (jaka i jak dlugo?)iand I was working in (przedimek) music studio (brak slowa) two years (ale kiedy? napisz to).
'Lately' (to mi przypomina piosenke, ale tak nie piszemy w powaznych listach), 'I can talk with students' (no i co z tego...o czym tak mozesz rozmawiac?). 'I have got a lot of free time' (aha, to znaczy przed televizorem, lepiej powiedziec co robisz, zeby ktos pomyslal, ze starasz sie poglebic swoja wiedze). 'I love be not busy' (nie tak, ale przeciez jak sie starasz, to chyba nie chcesz komus dac znac, ze 'wole nic nie robic') but now I 'do not mind' (gdybym to czytala, powiedzialabym...don't trouble yourself, stay at home) working.
'I hope you are you going to choose me' (tego nie piszemy, i dokladnie czym mnie zaskoczyles w tym liscie, czym sie wychwalales...? pomysl troche)