Opis obrazu Van Gogha

Temat przeniesiony do archwium.
Proszę o sprawdzenie :)

Po polsku :
Obraz " Żniwiarz z sierpem " został namalowany w 1889 roku przez Vincenta Van Gogha. Jest on jednym z największych malarzy w historii.
Obraz przedstawia codzienne życie na wsi. Na pierwszym planie widzimy rolnika, ścinającego zboże, a w lewym górnym rogu znajduje się stado ptaków. Na drugim planie jest pole zboże, a na szczycie rozciąga się piękne pomarańczowo-czerwone niebo.
Obraz został namalowany olejem na płótnie i ma żywe kolory. W reprodukcji szczególną uwagę zwraca żniwiarz obrysowany grubym konturem, przez co reszta elementów wydaje się być rozmazana.

Po angielsku :
The picture "Reaper with sickle" was made by Vincent van Gogh in 1889. The artist is one of greatest painters in history.
The painting shows daily life in the village. In the foreground I can see cropper, who cuting grain and in the upper left corner there is a flock of birds. In the background there is field of grain and at the top extends to a beautiful orange-red sky.
The painting is oil on canvas and has vivid colors. The reproduction particular attention reaper stroked the thick contour lines, making the rest of the elements seem to be blurred.
picture or painting?
one of the greatest
może in a village/in the countryside
a cropper who's cutting grain (nie brzmi to dobrze, może spróbuj z takim słówkiem jak to harvest)
a field
at the top it extends...
pierwszej części ostatniego zdania niestety nie rozumiem
a tak a propos to angielski tytuł tegoż obrazu to chyba Wheat Field with Reaper
W stosunku to obrazu mozesz ujac z IS ale nie odnosnie jego tworcy.
edytowany przez fui_eu: 19 paź 2013
The painting "Reaper with sickle" was made by Vincent van Gogh in 1889. The artist is one of the greatest painters in history.
The painting shows daily life in the countryside. In the foreground I can see cropper, who taking harvest and in the upper left corner there is a flock of birds. In the background there is a field of grain and at the top it extends to a beautiful orange-red sky.
The painting is oil on canvas and has vivid colors. The reproduction draws attention to the reaper who is depicted with thick lines which makes the rest of the elements seems to be blurred.
edytowany przez fui_eu: 20 paź 2013

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Nauka języka