Trzy krótkie zdania do sprawdzenia

Temat przeniesiony do archwium.
Witam! Czy to jest poprawne gramatycznie?

I am fascinated by discovering new opportunities that carries a computer science and Internet , which is why the study of computer science in the school is a primary goal for me.

I interned in computer service where I learned very much about hardware and repairing computers.

In school I learned much about information technology and mathematics, so I suspect I will cope in Your University

z góry dziękuję i pordrawiam!
I am fascinated by 'discovering' (zla czesc mowy) (brak slowa) new opportunities that 'carries' (ale przeciez 'opportunities' to jest l. mn) 'a' (nie rozumiem po co to 'a' tutaj jest) computer science and Internet , which is why the study of computer science 'in the school' (cos tu nie tak) is a primary goal for me.

I 'in computer service' (cos tu nie tak) where I learned very much about hardware and repairing computers.

In school I learned much about information technology and mathematics, so I 'suspect' (od kiedy ty masz taka pewnosc? to jest za cheeky jak dla mnie) I will cope in 'Your' (dlaczego 'your' masz duza litera?) University

tylko jeszcze nie wiem czy opportunities powienno być CARRY czy BRING :/

I interned AT computer service TAK MA BYĆ?

suspect to jest podejrzewać, domyslac się, wiec czym to zastąpić?
Your to nie jest tak że zwrot grzecznościowy?
czy 'opportunities' (nie jestem teraz pewna, ze 'opportunitites' to jest wlasciwe slowo- bo napewno tego nie masz na mysli) i chyba BRING
I (tutaj dalabym to inaczej...I was an intern) 'interned' (interned jest tutaj zle slowo - to znaczy cos innego) AT computer service - teraz bedzie ok
suspect to jest podejrzewać, domyslac się, wiec czym to zastąpić?...dokladnie wiem, co 'suspect' znaczy, ale to jest za 'grube' slowo, trzeba cos jak ...I believe, czy I think)
Your to nie jest tak że zwrot grzecznościowy? - od kiedy? podaj mi jeden podrecznik/ksiazke, ktora pisze, ze w srodku zdania dajemy 'you' duza litera?

« 

Pomoc językowa