poprawa zdania..

Temat przeniesiony do archwium.
Could you put the materials and the oral exam questions for oral examination?

Co sÄ…dzicie o tym zdaniu?

sens powinien być taki : Czy mógłby Pan umieścić materiały i pytania do egzaminu ustnego?
ale gdzie umiescic?
@mg
czy chcesz zebym ja na to odpowiedziala :-)
do swojego folderu w e-dziekanacie
trzeba napisac np. there albo in your folder itp.
Czyli zdanie Could you put the materials and the oral exam questions for oral examination in your folder in E-dziekanat?
jest poprawne? xD
jezeli po angielsku mowicie 'e-dziekanat', to tak.
"e-dziekanat" to jest po angielsku?
Na pewno chcesz napisać SWOJEGO 'folderu'? Do kogo się zwracasz w tym zdaniu?
do wykladowcy, ktory ma swoj folder w systemie e-dziekanat i moze tam zamieszczac pliki dla studentow
A jak proponujesz Aaric " do Szanownej Magnaterii folderu"?
If it suits you:)
cały e -mail
Hello,

We are writing to ask you if you could put the materials and the oral exam questions for oral examination in your folder in E-dziekanat?

Kind regards,
może być?
oral exam question for the oral examination?
w odroznieniu od pytan z ustnego na pisemny? :-)
Oral Examination jako egzamin ustny a oral exam question jako pytanie nie wiem jak inaczej to ująć?
napisals: pytania na egzamin ustny na egzamin ustny
Czy wyraz bustling może być synonimem wyrazu noisy?
zalezy od kontekstu
He arrived in bustling, noisy San Franciscoin early March, establishing a wholesale dry goods business under his own name and also serving as the West Coast representative of the family’s New York firm.

Chcę z tego zdania znalezc Context Clue i myślałam o noisy jako synonim bustling albo na odwrót?
nie wiem, co znaczy 'context clue'
context clue-
a method by which the meanings of unknown words may be obtained by examining the parts of a sentence surrounding the word for definition/explanation clues, restatement/synonym clues, contrast/antonym clues, and inference/general context clues
Then, it doesn't have to be a synonym, it just indicates that the two words may simply have similar meanings
Ok, ale według podręczników z których się uczymy występują różne Context Clue - i trzeba wskazać jaki to - tak więc chyba najbardziej pasuje tu synonim? Bo przecież nie antonim albo example
Kontekstowo te przymiotniki się uzupełniają i być może w tym zdaniu mozna je uznać za synonimy. Ale "context clue" to tutaj raczej San Francisco czyli wielkie (w domyśle pełne zgiełku) miasto. A co do znaczenia:
https://www.ang.pl/forum/pomoc-jezykowa-sprawdzenie/244753
edytowany przez argazedon: 17 gru 2014
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pytania dotyczące języka angielskiego

»

Inne