Opis obrazka-Pilne

Temat przeniesiony do archwium.
mam do opisania obrazek na 2 sposoby: od szczegóły do ogółu a także od ogółu do szczegółu. Oto link do str na ktorej jest obrazek:

http://fds.oup.com/www.oup.com/pdf/elt/catalogue/[tel]a.pdf

Mi chodzi o ten pierwszy co sa ci sportowcy.

Ja ost opisałam ten obrazek tak:

1 sposób od szczegółu do ogółu.
In the picture I can see a sports team-four men. They are talking. Three younger men are tall. They are wearing T-shirt, shorts, sports shoes and socks. In front of them is older man. He is sitting. He is wearing a T-shirt and trousers. He is holding a notebook on his left hand.
In the background I can see a basketball pitch.
They are having a good time.

Ale problem w tym ze nauczyciel stwierdzil ze to za malo i ze mam to poprawic co jeszcze moge dopisac?
Na jakim jesteś poziomie? z jakiego podręczniak korzystasz, np. coś tam intermediate?
jak znasz czasowniki modalne, możesz trochę pogdybać, np. być może wracają z zawodów albo są na treningu
ewent. dodac coś o sobie: kiedyś też chciałem uprawiać sport zawodowo, ale treningi to cięzka praca
ok, już wiem - zobaczylem zdjęcie :-)
matura podstawowa. Oczywiscie nie wracaja z treningu.
napisz jaki to sport, czy myslisz, ze przegrywaja czy wygrywaja. W jakim sa nastroju czy sa pelni energii? itp.
ten obrazek nie jest z mojej ksiazki ja mam Oxford Excellence for matura...
Nie wiem sama co mam juz napisac bo jak napisze ze maja trening lub mecz a ten gosciu to ich trener to nauczyciel zarzucil mi ze to jest wchodzenie w interpretacje...
Zarzucił czy zarzuci?
zarzucil.
bo wzial mnie jako krolika doswiadczalnego na lekcji i dal 5min i kazal pozniej pokazac napisane i powiedziec...wiec co ja mam zrobic???:(
nie da sie bez interpetacji :-(
Dobra to powiedz co mam dodac...jezeli mozna prosic to po ang:p
napisalem, co mozna dodac, a po angielsku nie napoisze - nie bede obrabial za Ciebie pracy domowej. Mnie ne placa za to, ze tu jestem. Moge pomoc.
Mozesz dodac kilka szczegolow, ktore nie koniecznie zaliczaja sie do interpretacji, np, zdjecie jest z hali sportowej lub sali gimnastycznej /szkoly, uczelni/ facet kleczy na ktore kolano /nie mysle ze jest krzeslo na srodku boiska/ na drugim ma oparta ktora reke, pod nia notatnik, ktora reka /dlonia wskazuje na ktorego chlopca, chlopcy stoja blisko pochyleni nad nim, na koszulkach nazwa druzyny /szkoly/...
To fakty a nie interpretacja.
a czym ma sie różnic opis od ogółu do szczegółu?
Mógłby ktos to sprawdzić??? i powiedziec czy kolejność jest dobra. To jest opis od szczegółu do ogółu.

In the picture I can see a sports team- four men in the foreground. They are talking. Three younger men are tall and athletic. They are wearing T-shirt, shorts, sports shoes and socks. Boys are (pochyleni-nie wiem jak jest) and they are listening what older man say. In front of them is man who looks like trainer. He is oldest than boys. He is sitting. He is wearing a T-shirt and trousers. He is holding a notebook on his left hand. He is indicating boy in the center
In the background I can see a basketball pitch. It could be in the school or sports room.
They are having a good time.
POPRAWKA
He is indicating boy in the center his right hand
sprawdzi ktos???
THE (bo mowisz o wszystkich moldszych mezczyznach na obrazku) Three younger men are tall and athletic. They are wearing T-shirt JEDNĄ KOSZULKĘ?, shorts, sports shoes and socks. THE Boys are (pochyleni-nie wiem jak jest)
pochylwać się = bend over napisz w czasie Present Continuous

and they are listening TO what WIADOMO, KTORY? WIADOMO. NO TO JAKI PRZEDIMEK? older man say. - CZASOWNIK W PRESENT CONTINUOUS
In front of them is A man who looks like A COACH. He is oldest NAJSTARSZY than WIADOMO KTÓRZY? boys. He is sitting. He is wearing a T-shirt and trousers. He is holding a notebook IN his left hand. He is POINTING AT THE boy in the center
In the background I can see a basketball pitch. It could be in A school or A sports HALL
They are having a good time.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa