ciąg dalszy...
Przebieg zajęć:
1. Ćwiczenie wprowadzające - „Krok w krok z muzyką”
2.Ćwiczenie uwrażliwiające na wysokość dźwięku – „Duchy”
3.Ćwiczenie kształtujące koordynację wzrokowo-ruchową – „Komnata pełna rzeźb”
4.Ćwiczenie uwrażliwiające na rytm – „Klucz do komnaty”
5.Ćwiczenie uwrażliwiające na barwę instrumentów perkusyjnych – „Skrzynia skarbów”
6.Ćwiczenie uwrażliwiające na długość frazy – „Rysujemy pajęczynę”
7.Ćwiczenie usprawniające koordynację – „Tworzymy pajęczynę”
8.Ćwiczenie końcowe – „Sprzątamy pajęczynę”
Music activities:
Exercise 1. – Introduction – Walking with Music
Ex. 2. – Sentizing to pith of a sound- Ghosts
Ex. 3. – Improving eye-body coordination – Sculpture chamber
Ex. 4. – Sentizing to rhytm – The key
Ex. 5. – Sentizing to timbre of the percussion instruments – Treasure chest
Ex. 6. – Sentizing to lenght of a phrase– Draw a spiderweb
Ex. 7. – Imrpoving coordination – Making a spiderweb
Ex. 8. – Ending – Cleaning the spiderweb
Potwierdźcie ktoś, jak jest ok :D