Tłumaczenie kilku krótkich zdań

Temat przeniesiony do archwium.
Witam serdecznie,

Piszę CV po angielsku i na wstępie piszę parę zdań jako "cele zawodowe".

Po polsku brzmi to tak (jeżeli ktoś ma jakieś uwagi to proszę poprawić lub podpowiedzieć):

Jestem absolwentem studiów inżynierski na kierunku IT. Moją pasją od wielu lat są gry komputerowe, a w szczególności Counter-Strike, dlatego poszukuję pracy na stanowisku związanym właśnie z tą grą. W zaawansowanym stopniu interesuję się rynkiem społeczności CS:GO. Swoją przyszłość zawodową wiążę z branżą e-sportową.

Próbowałem ująć to jakoś po angielsku i wyszło mi tak:

I am a graduate engineering majoring in IT. My passion has always been computer games, especially Counter-Strike therefore, looking for work as a connected just with this game. In an advanced degree interested in market communities CS: GO. My future professional associated with the eSports industry.

Prosiłbym o uwagi i pomoc w napisaniu tego profesjonalnie.
np
'an engineering graduate majoring in..'
Zauważyłem że wszystko jest z translatora i źle. Sprobuj samodzielnie przełożyć.
To nie wyglada jak cv tylko jak cover letter. CV jest bardziej formalne np. Rubryka Education : MS lub BS in engineering. dalej nazwa uczelni , nazwa kierunku data ukonczenia.
Poszukaj sobie w necie samples of CV i cover letter i nie korzystaj z translatora jw. Wtedy bedzie latwiej poprawic.
Ale ja mam rubrykę z edukacją, doświadczeniem, umiejętnościami itp.

Tylko po danych osobowych mam właśnie rubrykę Cele zawodowe i w niej chciałem napisać te parę zdań.
I am an engineering graduate majoring in IT. My big passion was always computer games, especially Counter-Strike. I am looking for work in an environment of e-sports. Every day I check and analyze market community in CS:GO. My future professional associated with the eSports industry.

Trochę zmieniłem zdanie po Polsku i napisałem to słowami, które sam znam prócz ostatniego zdania ponieważ nie wiem jak to inaczej ująć.