Praca inżynierska - Streszczenie po angielsku

Temat przeniesiony do archwium.
Właśnie napisałem streszczenie swojej pracy inżynierskiej i przetłumaczyłem je na język angielski. Fajnie jak by ktoś zerknął i poprawił ewentualne błędy. Z góry dziękuje.

STRESZCZENIE
Celem pracy było opracowanie i implementacja algorytmu do generacji cyfrowej reprezentacji wyników po badaniu metodą dyfrakcji elektronów wstecznie rozproszonych.
Praca zawiera wprowadzenie teoretyczne na temat krystalografii metali oraz charakterystykę i cel przeprowadzania badań EBSD. Przedstawia krótkie uzasadnienie wyboru narzędzi programistycznych i sposób tworzenia aplikacji z użyciem biblioteki JavaFX. W dalszej części znajduje się opis działania algorytmu, który określa sposób analizowania mapy orientacji pochodzącej z badania EBSD, rodzaj danych zwracanych przez algorytm i możliwości ich wykorzystania. Prace kończą testy, obrazujące i potwierdzające działanie narzędzia zgodnie z założeniami.

SUMMARY
The aim of this engineering thesis was to develop and implement an algorithm for generating digital representation of electron backscatter diffraction experimental results.
The thesis contains a theoretical introduction about crystallography of metals and characteristic and purpose why EBSD technique is carried out. It shows a brief reason for the selection of programming tools and how to create JavaFX applications. In the next part, there is algorithm's description, which specifies how to analyze orientation imaging map from EBSD, the types of data returned by the algorithm and how the data can be used. The last part are tests which exemplifying and confirming that tool works according to assumptions.
charakterystyka = description
przeprowadzania = of EBSD studies
uzasadn = rationale
and describes how to create...
the next section describes the algorithm
the last part presents tests which exemplify... the tool...
The aim of this engineering thesis was to develop and implement an algorithm for generating digital representation of electron backscatter diffraction experimental results.
The thesis contains a theoretical introduction about crystallography of metals and description and purpose of EBSD studies. It shows a brief rationale for the selection of programming tools and describes how to create JavaFX applications. The next section describes the algorithm which specifies how to analyze orientation imaging map from EBSD, the types of data returned by the algorithm and how the data can be used. The last part presents tests which exemplify and confirming that the tool works according to assumptions.

Jest ok?
ej no, zakladalem, ze poprawiajac exemplify poprawisz i drugi czasownik. Widocznie zrobiles wszystko w translatorze i szukales frajera, zeby to poprawil.
ja, w takich powaznych pracach lubie 'nomalization' - to brzmi wiecej fachowo.
Jeszcze jedno - jak robisz jakiekolwiek experymenty/tests - to nie mozesz 'potwierdzic' to co myslales, tylko 'resultat testow' to potwierdza.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Pomoc językowa