Prosze o pomoc,pilne!!

Temat przeniesiony do archwium
Czy ktoś mógł by mi pomoc i przetłumaczyć te zdania...


4. What does your school look like? How many students are there in your school? How many classrooms does the school have? Which one do you like?
5. When do you eat your lunch? Do you eat in the school canteen? Do you like the food there?
6. Which subjects do you like? Why?
7. What do you do during the breaks? Do you socialize with students from other classes? Do you stay with your schoolmates from your class?
8. Do you stay at school after the lessons are over for extra courses?
9. When do you finish school? How do you feel?

Bede bardzo wdzięczna :]
Jak wyglada twoja szkola? Ile jest uczniów w twojej szkole? Ile sal lekcyjnych posiada twoja szkola? Która z nich lubisz?
O ktorej jesz lunch? Czy jesz w szkolnej stolowce? Czy smakuje ci jedzenie, ktore tam sewuja?
Ktory przedmiot lubisz i dlaczego?
Co robisz na przerwach? Czy obcujesz z uczniami z innych klas? Czy przebywasz z uczniami z twojej klasy?
Czy zostajesz w szkole po lekcjach na dodatkowe zajecia?
O ktorej konczysz lekcje? Jak sie czujesz?
na ostatnie pytanie "How do you feel?" odpowiedz może być- I'm feel very good... jeśli nie to bardzo bym prosiła o jakąś podpowiedz...
Nie, nie moze tak byc. Raczej: I feel very well.
Oki,Dziękuje bardzo :*
A jeszcze jedno!! Musze napisać "A typical day at school" .. Narazie mam tyle.----> I go to shool at eight o’clock. Lessons start at 8.15. One lessen lasts 45 minutes. I go to class room. I eat my second breakfast at 10.55 am. I eat sandwiche. My second breakfast prepares my mum. Codziennie mam po 6 lekcji.Często chodze na piłke siatkową lub zostaje po lekcjach ze znajomymi w biblotece.
I have 6 lesson every day. I walk on volleyball often, or I become after lessons with friends in library.
A wiec tak:
-I have 6 lessons every day.
-I often train volleyball or stay after the classes with my friends at the library.
One lessOn nie lessen..., I go to THE CLASSROOM, SANDWICH lub sandwicheS,
My second breakfast IS PREPARED BY my mum, bo tak to brzmi jakby śniadanie przygotowywało mamę - potrzebna tu jest strona bierna
Dziękuje bardzo :) a jeszcze jedno... Jak będzie --->
Na ogół w ciągu dnia sale zmieniamy 6 razy.
Ostatnia lekcja jest spokojna.
Lekcje zaczynamy od kwadransu nauczycielskiego.

Możecie sprawdzić mi dotchczasowe wypociny??

"I go to shool at eight o’clock. Lessons start at 8.15. I go to the classroom. One lesson lasts 45 minutes. I eat my second breakfast at 10.55 am. I eat sandwich. My second breakfast is prepared by my mum. I have 6 lessons every day. I often train volleyball or stay after the classes with my friends at the library. During the breaks I go to shop shool. I’m stay with students from other classes and schoolmates from my class. My favourite subject is P.E because interest sport. I finish lesson at 14 o’clock. "
Prosze pomóżcie tępemu dziecku!! :]
popraw shool na school.
1.second breakfast - lunch
2.schoolmates from your class - classmates
3. because I interested in sport
Sorry, wczoraj juz mnie nie bylo przed kompem, ale jak jeszcze ci sie to przyda to tu sa moje wskazowki:
>Na ogół w ciągu dnia sale zmieniamy 6 razy-we usually have six lessons a day.
>Ostatnia lekcja jest spokojna.
>Lekcje zaczynamy od kwadransu nauczycielskiego-sorki ale z tymi dwoma zdaniami to nie wiem za bardzo o co ci chodzi.
Teraz to co juz napisales:
Zrezygnuj ze zdania -I go to the classroom-To by musialo miec jakas kontynuacje, np. ze wchodzisz do klasy, siadasz w 3 lawce, zaczynasz sie nudzic i takie tam. A tak na przyszlosc to wchodzic do klasy-to ENTER the classroom.
During the breaks I go to school shop.
I meet and talk with students from other classes and with my classmates, as well.
My favourite subject is P.E. because I'm inerested in sport.
I finish lessons at 14 o'clock.
No tak zamiast second breakfast rzeczywiscie lepiej lunch.
A w tym ostatnim zdaniu to oczywiscie ma byc interested-czasami mi sie pokopciaja literki.
Temat przeniesiony do archwium

 »

Inne strony do nauki języków