Proszę o sprawdzenie

Temat przeniesiony do archwium.
Proszę o sprawdzenie zdań
Reported speech
"Why didn't you buy the ticket on the internet?"-She asked me why I hadn't bought the ticket on Internet.
"Don't put off till tomorrow what you can do now"-Mom advised her children that They didn't put off till tomorrow you can do now.
"My programme will attract a big audience"The director said that his programme would attract a big audience.
"Our platoon has been protecting an exposed flank "-Lt Smith reported that Our platoon had been protecting an exposed flank.
tam, gdzie jest tryb rozkazujacy w mowie niezaleznej (Don't put/Put itp) w mowie zaleznej uzywa sie bezokolicznika:
Don't answer me back. = Aunt Sophia told me not to answer her back.
2 Pomyśl. Do kogo mama mówi?
Powinno być:Mom advised her children not to put off till tomorrow you can do now.
A reszta zdań dobrze ?
tak, ale sa braki wyrazowe; w tym zdaniu z mama sa jeszcze niedociagniecia
Ja bym chciał wiedzieć co w zadaniu jest a co trzeba samemu wpisać. (Przynajmniej w 2 zdaniu)
Również mnie zastanawia czy w ostatnim będzie our czy coś innego.
edytowany przez Aaric: 01 lut 2020
Możesz mnie poprawić.Nie wiem jaki błąd jeszcze jest
Jeżeli w ćwiczeniu odpowiedź jest zaczęta:
Mom advised her children that....
to jest ok ale brakuje słowa.
they, our z małej litery ;-))
edytowany przez Aaric: 01 lut 2020
To co napisałeś do mnie w PW, daj tutaj. Pierwsze zdanie wiesz jak bo jest już podobna konstrukcja powyzej ;-))
Direct and indirect speech:
"Don't move and be quiet"The robber told the hostages that they not to move and be quiet.
"What do you know about the suspect ?"-A policeman asked the witness what you known about suspect ?
Czy te zdania są poprawne ?…
nie za bardzo; ponizej masz kalke:
Don't cry and be good = The robber told the hostages not to cry and be good.
What do you know about the witness? = A policeman asked the robber what they knew about the witness.
Dzięki :-)
Mam jeszcze pytanie Direct and Indirect speech
Dlaczego tutaj jest had landed
Where did the troops land ?"-The jumpmaster doesn't know where the troops had landed
taki jakis blad komus wyszedl
Powinnno być :The jumpmaster doesn't know where the troops landed. ?
oczywiscie, ze tak
Temat przeniesiony do archwium.