Cytat: mg
Po pierwsze nie ucz suchych for bez uzycia w zdaniach.
No komu jak komu, ale mnie tego nie musisz mowic :-). Jestem tu chyba najwiekszym przeciwnikiem uczenia na sucho.
W sprawnosciach czynnych ucze podstawy programowej klasy 4 , ale poszerzam na miare mozliwosci dziecka np. o PSimple i inne drobiazgi. Ucze z dwoch roznych podrecznikow i filmikow i historyjek z takiej platformy z prywatnej szkoly , oprocz tego czytamy sobie i tlumaczymy taka bajke, ktora jest troche trudna na ten poziom, ale pomocna. Dziecko czyta, rozumie, potrafi odpowiedziec na pytania z tekstu, zapamietuje duzo slow i zwrotow, ktore potem w spirali wracaja. No i jest " a znam to bo to bylo w tej bajce". No i wlasnie w tej bajce piesek jest zauroczny pobytem na plazy poniewaz jest na niej duzo piasku i jest tam takie zdanie
" I will dig." Pies to powiedzial.
Does that answer your question? :-)
pokopie- moze to i dobry pomysl, tylko jak przyjda inne czasowniki to juz sie tak ladnie nie da, ale dzieki, moge na tym etapie dodac.
edytowany przez chippy: 05 mar 2024