referencje-jak napisać?

Temat przeniesiony do archwium.
Potencjalni przyszli pracodawcy oczekują ode mnie referencji z poprzednich miejsc pracy (jestem lekarzem). Mój poprzedni dyrektor zgodził sie podpisac mi cos takiego, pod warunkiem, ze.. samam sobie owe referencje napiszę. generalnie nie mam nic przeciwko temu (facet pamieta mnie, ale dosc słabo- w konu pracowałam tam 6 lat temu i tylko przez rok), napisałabym sobie cos ogólnego (niczym szczególnym sie raczej nie wykazywałam), ale pomyslałam sobie, ze pewnie istnieje jakiś schemat pisania takich referencji po angielsku: cos musi byc w nich zawarte, powinny miec zapewne okreslony zapis, moze powinny byc uzyte jakies specyficzne sformułowania itp. Czy ktos z Was moze wie cos blizej na temat sposobu pisania referencji po angielsku?
Z góry dziekuję :)
spójrz na sample:

http://www.writinghelp-central.com/reference-letter.html


http://www.collegegrad.com/jobsearch/5-3.shtml
wielkie dzieki :)
z pewnością sie przyda :)
hej terz potrzebowal bym wzoru jak napisac takie referencjie tylko niewiem gdzie mam o nie pytac jezeli nie sprawi to problemu prosil bym o wzor takich referencji oczywiscie pod warunkiem ze sama pani takie referencjie posiadla :) z gory dziekuje i zycze milego dnia
A moze jest taka wersja referencji w języku polskim? Moj pracodawca tez postanowil zrzucic ten problem na moje barki, a teraz ja sie z tym musze meczyc.

« 

Programy do nauki języków

 »

Studia językowe