Wiza J1 bez W&T?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam serdecznie.

Jestem studentem anglistyki (2 rok) i filozofii (3, pisze licencjat właśnie) i chcę wyjechać do USA do pracy. Czy jest możliwe dostanie wizy J1 bez dużych kosztów pośrednictwa w W&T? Chciałbym poszukać sobie pracy sam, dzwoniąc bezpośrednio do pracodawców w Stanach, mieszkanie też sobie jakoś wykombinuje. Niestety, nie mam rodziny w USA. Chodzi mi o to, czy jest możliwe w ogóle dostanie takiej wizy? Wydanie 2500 jakiejś firmie mi średnio odpowiada. Angielski znam płynnie (CAE, anglistyka). Czy uda mi się wszystko załatwić samemu? A może J1 jest tylko dla uczestników W&T? Sam już nie wiem... Mam mało czasu.. Czekam na odpowiedź, pozdrawiam!
WłANIE MAM TEN SAM PROBLEM. PRACE MIESZKANIE I WOGOLE WSZYSTKO INNE MIALBYM ZAPEWNIONE. CHODZI TYLKO O TO CZY MOGLBYM BEZ W&T DOSTAC J1? PROSZE O POMOC W TEJ SPRAWIE
Nie mozesz dostac wizy J1 bez udzialu w work and travel!!!W&T to jest program zatwierdzony przez rzad amerykanski a jak wiadomo amerykanie maja swoje chore zasady. Zeby dotac J1 musisz miec organizacje sponsorujaca w USA ktora wystawi Ci DSA (promese wizowa). Ta organizacja nie wysle Ci DSA do domu tylko do biura posredniczacego w POlsce (nie ma innej mozliwosci!!) a co za tym idzie płacisz kase do biura w ktorym wszystko zalatwiasz. Jednak to nie jest tak ze kase ktora placisz dostaje biuro, biuro ma z tego naprawde niewielki zysk, dlatego ze wystawienie DSA kosztuje prawie 500$(ta kase dosytaje organizacja w USA)do tego trzeba cie ubezpieczyc(ok 200$) + SEVIS 35$ wiec takie biura maja niewielkie zyski z tej dzialalnosci. Nawet jak sam sobie znajdziesz pracodawce w USA i zawrzesz z nim umowe to i tak musisz skorzystac z biura (potrzebny DS na podstawie ktorgo ubiegasz sie o wize). W kazdym kraju W&T kosztuje tyle samo, nie tylko w Polsce tyle placimy!! Zawsze mozesz sie starac o wize turystyczna (bez takich duzych oplat jak za W&T)i pacowac nielegalnie tylko pytanie czy ja dostaniesz.

«