==> WIZA

Temat przeniesiony do archwium.
witam wszystkich o snieznym poranku:))

moja post dotyczy wizy!!moze zaczne od poczatku:)
jestem studentka 2 roku i mam zamiar wyjechac do stanow!!z praca nie ma problemu,bo mam zalatwiona:)) moje pytanie jest nastepujace-o jaka wize musze sie starac (J-1 czy jakas inna??)??podobno z zaproszeniem jest latwiej,wiec z tym tez nie byloby problemu:))
czy ktos zna moze odpowiedz na trapiace mnie pytanie???

z gory dziekuje dobre duszki za odpowiedz:))
pozdrawiam
POMOZCIE PROSZE!!!!!!!!PLISSSSSS......
nie umiem dokładnie odp. na twoje pytanie. Ja mam akurat normalna wize turyst. Nie ma tam rodziny tylko znajomych. Mysle, ze jak jestes studentka to łatwiej dostać wize. Ja musialem pokazac (to bylo ok.4 lat temu)stan konta(mozna wyciagli miesieczne), zaswiadcz. z pracy o urlopie i jak dlugo pracuje w firmie, pytali co tam robie, po co jade do USA, na jak długo, kto to jest dla mnie. ...podobne pytania miałem na lotnisku. Jako rade dam trzeba byc na luzie, czesto zadaja to samo pytanie 2-3 razy!(np: kto to jest dla ciebie i jak mowisz ciocia , siostra mojej mamy a potem zmienisz na cos innego....)., wiec nie pokazywac zdenerw.i swobonie odp. na pyt. nawet jak 3 razy to samo . Ja mowilem tak:-chce odwiedzic friends i juz- bo tak bylo.
Staraj sie o zwykla wize turystuczna bo mysle ze chodzi o prace "na czarno". Jesli natomiast chcesz zostac w Stanach to zawsze mozesz zmienic juz na miejscu wize na F1- czyli studencka. Niestety koszt jest dosc spory bo musisz isc do szkoly na taz Full -time czyli przynajmniej 18 godzin tygodniowo. Oplacenie szkoly na miesiac to okolo 1000$. [email] moze napisac wiecej
--