Cambridge

Temat przeniesiony do archwium.
Witam! W kwietniu prawdopodobnie jade do Cambridge do pracy. Czy ktos moze mi cos napisac o tym miescie? Moze ktos tam juz pracuje? Chetnie sie czegos dowiem oto moj mail: [email]
ja jade do cambrige w czerwcu . rnjak byś mógł napisz jak tam jest jak juz bedziesz i czy wogule jest po co jechac:) pozdro
Witam Was ja do Cambridge wybieram się na lipiec i sierpień a pozniej na stałe od wrzesnia byłoby miło jezleli ktoś by napisał jak tam jest:D:D
Hej

Ja mieszkam i pracuje w Cambridge i nikomu z was nie polecam tego miasta, jeeli chodzi oczywiscie o zarobek, poniewa polaków jest tu mnóstwo i co gorsza malo pracy. Jest to jedno z drozszych miast w UK, ze wzgledu na uczelnie itp. Miasto nie jest duze, jest duzo pabow i jezeli znacie jezyk perfekt to uda sie wam zdobyc prace w jakiejs knajpie. Wszedzie trzeba skladac aplikacje, ale ich jest setki i menager wiekszosc wyzuca do kosza. Mi sie udalo , pracuje w laboratorium, jestem po studiach (biologia laboratoryjna) i dzieki temu mam ta prace. Moj angielski nie jest perfect ale potrzebowali kogos po studiach, a malo jet anglikow po studiach. W Cambrigde nie ma fabryk, a z tego co wiem w fabrykach najwiecej placa i nie trzeba znac jezyka. Wiem to,bo sama pracowalam w fabryce . Poza tym sciagnelam tu kilku znajomych i poszukiwali pracy przez okolo miesiac. Ci ktorzy znali jezyk i mieli szczescie dostali prace, innym sie nie udalo i wrocili do Polski. Ja polecam wam polnoc kraju , sama sie tam wybieram jak tylko zdobede referencje. Wiem, e latwiej z praca na polnocy i mieszkania sa tansze. Ja place za flat (2 pokoje 800 funtow na miesiac) a na polnocy, od Manchesteru w gore sa za 350 funto i to w lepszym stanie. Jakies pytania piszcie na maila [email] odpowiem na pytania...pozdrawiam