Praca dla studenta

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, poszukuję pracy na okres 2-3 miesięcy na wyspach (związane to jest z dobrą znajomością języka), obecnie z racji mojej sytuacji finansowej będę musiał zrezygnować ze studiów. Nie za bardzo widzę sens w podróży w nieznane, więc chciałbym skorzystać z jakiegoś biura pracy, które ma siedzibę w Polsce. Nie jestem w stanie wybrać spośród wszystkich reklamujących się biur tych które są godne zaufania. Stąd moja prośba o wskazanie takowych. Chciałbym żeby biuro załatwiło za mnie wszelkie formalności tj. ubezpieczenie etc. Oczywiście liczę także na stałe zakwaterowanie na miejscu.
Pieniądze chyba nie są dla mnie priorytetem, ważne żeby firma była uczciwa.
Praca preferowana, hmm.. bez różnicy. Dodam że angielski znam na poziomie CAE ;)
witam serdecznie , nie znamy się ,wiem, co nie oznacza że nie może się to zmienić :) jestem studentką , mającą za sobą już 2 wyjazdy do USA w wakacje 2010 i 2009 , moim miejscem pracy była Alaska , cudne miejsce...naprawdę , ale istnieje możliwość wyjazdu także do innego miejsca, oferty mamy różne,dlatego jeżeli jesteś zainteresowany wyjazdem w 2011r pisz na gg :7380204 . Dodam że praca odbywa się na zasadzie podpisania umowy o pracę z amerykańskim pracodawcą , wszelkie formalności dotyczące wyjazdu ustalane i załatwiane są w naszym biurze w Rzeszowie bądz za pośrednictwem poczty lub internetu . Praca jest legalna , dzięki programowi Work and Travel umożliwiającym studentom wyjazd za granicę , sponsorowanym przez program CETUSA. BYłam osobą taką jak ty- w obawie przed nieznanym , długo nie mogłam się zdecydować na daleki wyjazd , aż w końcu przełamałam się . I od tego czasu razem z moim chłopakiem prowadzimy internetowy serwis pomocy studentom , by pomóc takim ludziom jak ty , zapraszam do odwiedzenia naszej strony internetowej isps.com.pl, Jeżeli boisz się jechać sam , nie martw się , my tez zamierzamy spędzić nasze kolejne wakacje za wielką wodą , możemy się także spotkać by opowiedzi