szukam fryzjera w belfascie

Temat przeniesiony do archwium
...A ja szukam jakiejs polskiej fryzjerki lub fryzjera,ktory znalazl sie w Belfascie w poszukiwaniu za praca. Fryzjerzy sa tu strasznie drodzy, wiec moze ktos chcialby sobie dorobic ?Mam nadzieje,ze sie ktos zglosi,bo mam juz straszne odrosty,hehe .Moze to banalny temat,ale jak kobieta jest tu od roku to potrzebuje fryzjera!!!!
to kup sobie farbe i pomaluj odrosty , zalosne ....albo sie nie osmieszaj ,odloz na fryzjera ,chyba raz na rok to mozesz chocby do saloniku na peryferiach isc no nie?
Gdybym chciala pofarbowac cala glowe, to chyba nie wołałabym fryzjera. Zalosna -to jest twoja ksywka,wiec odbij pussy(buhehe) i poszukaj sobie kogos do dyskusji w swojej klasie, bo moja jest dla ciebie za wysoka ;)
no tak wiesniara z pasemkami sie trafila.porazka... ha ha ty masz poziom? ale raczej nizszy niz wyzszy? inaczej poszlabys do fryzjera a nie go tu szukaka? no tak ale z chyba na tym pucowaniu dobrze w anglii nie wychodzisz skoro cie na balejaz nie stac? jak chcesz to mozesz u mnie troszke przy haushalcie porobic to ci dam na pasemka ok? papa slodka idiotko! moj nick jest einfach geil aber du verstehst sowieso nicht was das bedautet!!!! ciao!
daj cynk jesli zdecydujesz sie na to by troszke dorobic! moze nawet ci na akrylowe paznokcie dam bo ty jestes na pewni jedna z ich posiadaczek no nie??? bye bye
Agnieszka znam kilku dobrych fryzjerow tutaj dam ci info na priva ...a ta pussy cat jest prawdopodobnie gruba brzydka hore(ale ona pewnie tez nie zna niemca wiec luz....olej tego folks dojcza farbowanego w ogoole jestem wszoku ze takie odpowiedzi sa n atym forum widac to forum dla takich cipo-kocorow olac ja m aze soba problemy bo jest brzydka.... moj tel [tel]zadzwon to ci podam adresy...pozdro
Ty,sierściuchu!weis du was ich denke das du brauchst neue Gehirn weil deine letzte mus ein defekt hat.du arschloch!
thx nygga-zadzwonie jutro,do uslyszenia
nicht weis sondern weisst du! wenn du schon deutsch texten willst dann schreib ja richtig du dumme alte dicke gefickte total sau!!!!!! ihre beide sind soooo bescheuert ,es tut mir so leid... zwei polnische putzschlampen in england,interessante geschichte oder??? soll ich dir mein foto schicken du dumme nutte???? dann siehst du ja mit wem du zu tun hast!!!!!!! heute wieder putztag? geil,du kannst ja bald haare machen haha!!! bye zwei "....."
i jeszcze cos-teraz auf polnisch damit du verstehst-arschloch mowi ci do facetow,gdybys wiedziala co to znaczy to bys napisala cos innego ,ale tak -tylko sie blaznisz ale to umiesz ganz gut co widac po pierwszym poscie!pa!
... temat niby banalny ale jednak wazny... nie kazdego interesuje zgolenie maszynka glowy na lyso...

=> jesli jest w belfascie jakis fryzjer/fryzjerka niech sie odezwie, plis

... poszedlem ostatnio do salonu na woodstook road. Salon wygladal dosc profesjonalnie. laska posadzila mnie na krzesle, zapytala co ma byc... wiec ja na to: ma byc, short, nice and cool... ico? i totalna klapa... ogolila mnie niedbale maszynka zostawiajac dluzsza grzywke z prawej strony lekko krotsza za co zaplacilem 15 £. wygladalem jak jakis irlandzki dres, porazka...
... dlatego ponawiam pytanie agnieszki

=> jesli jest w belfascie jakis fryzjer/fryzjerka niech sie odezwie, plis

P.S. pussycat - no coment ; /
Cóż za elaborat i to wszystko dla mnie?Ależ nie trzeba było...buhehe. Pewnie będziesz jeszcze chciała coś dodać pussy( hehe), ale jestes juz nudna,jak dla mnie -wiec może poprowadz sobie monolog, a odp.moja >patrz post pierwszy. Miłego pisania megalomanko,hehe
Begis,gdyby Ci na prawde zalezalo na obcieciu,to na swieta przyjezdza brat Nyggasa(patrz wyzej).Jest on dyplomowanym fryzjerem,wiec na bank moze Cie obciac-tyle,ze to opcja raczej jednorazowa,bo bedzie tu tylko tydzien.Zawsze jednak to cos...Pozdrówka :)
no widze ze pussy cat z niejednego pieca bulki jadla , brawo! z tego co widze stukasz z polski, pewnie na wakacjach jestes, co? a ty na serio piszesz tak agresywnie czy sobie jaja zludzi robisz? nie rozumiem dlaczego tak reagujesz dziwnie, skrzywdzil cie ktos z polakow? doznalas czegos zlego na obczyznie? a moze sie tam urodzilas i przez to jestes taka nieszczesliwa? a moze ty nie jestes w ogole kobieta tylko chcial(a)bys chetnie? moze ty jestes transa lub czyms w tym rodzaju?
ale za "polnische putzschlampen" nalezy ci sie przynajmniej dobry kopniak w morde, taki krotki i szybki, prosto z przodu i za wymadrzanie sie po niemiecku tez mindestens ein arschfick quer durch die gedärme bis hin zur gebärmutter und gleich danach den verdreckten pimmel in die fresse bis die glotzaugen herausfallen, so ein lochramen bist du sonst nichts, ohne a bissel von dem männlichen saft in der gurgel läufst komplett verwirrt durch die gegend, gerade noch gut genug nur für ein paar kanacken die ohnehin nur sowas wie dich am liebsten knallen, dass weisst nur du und ich nur... ich schaue mir so was ausschließlich von oben statt du knieend ganz anderen anblick ertragen muss... und... irgendwie verstehe ich in diesem moment dein schmerz.

No no no...
to byly jaja , tylko maly spass ,gdyby mi ktos tak odpisal to bym na to nie zareagowala a ona to zrobila wiec ciagnelam dalej te niesamowicie interesujaca gadke. widze ze masz zainstalowany niemiecki bluzgator ,fajnie! szkoda ze sam tego tekstu nie wymysliles, moglabym pogratulowac ci zasobu slownictwa ale wiesz...-takie gotowce to kazdy umie wstawic.....haha! naja ale ty chciales sie tak skromnie dowartosciowac wiec wybaczam. papa:)
widze ze mnie dobrze zrozumialas. uwazaj na siebie bo rozni ludzie po swiecie chodza.
zycze ci mimo wszystko wszystkiego dobrego, abys spotykala na swojej drodze samych dobrych ludzi.

pr
jak bys mieszkal od 17 lat w niemczech to tez bys zrozumial... jestem u rodzinki,zjechalam na 1 listopada...,straszny dzien... kto jak kto ale ja bardzo dobrze wiem ilu zlych ludzi po ziemi pomyka....dzieki ze mi dobrze zyczysz , zycze ci tez alles gute:-))) und denk nicht falsch an mich ,das war ja nur spass! :-))))))))))))))))))))))))))))))) lg!
und den deutschen fluchdingsbumsgerät habe ich dort installiert wo du normalerweise bei den anderen nach liebe und geborgenheit suchst, im meiner sele, gleich neben dem hassgenerator gegen alle die nur versuchen böse zu gucken in die polnische richtung oder sonst noch irgendwelche probleme mit frisösen aber auch haushälterinnen haben - denen schneide ich gleich die lippen weg und lasse meinem hund fressen, wenn du aber weiter nicht glaubst - gib mir deine adresse in deutschland, ich muss bald hin, dann stelle ich mich gerne mal vor, herzchen...
na,ich muss das nachdenken:-) na pewno zrobilbys mi kuku:) o tak w ogole bin sehr gespannt wer mit schreibt..............ja wiem doch ze to glupota sie tu obrazac (tym bardziej ludzi koruch sie niemals gesehen hat) ale to mialbyc tylko spass. nie wiedzialam ze jakas reakcja bedzie... a jak byla to ja to po prostu pociagnelam. bin selber polin wiec nie chce obrazac,mnie boli tylko co one e deutschland albo england albo jeszcze gdzies wyrabiaja...wiesz co mam na mysli...ale moze i tak trzeba bo w polen to zycie jest do d...!
A ja myslalem ze tu jest inny temat poruszany a nie jakies posty po niemiecku w dodatku rzeczywiscie knotliwe game over and see you in Belfast
ej nie jest az tak drogo!w uk 48£ u tony&guy sie mzna obciasc i to nawet u stylisty!
Nareszczie mamy konkretna fryzjerke!

"Czesc, od niedawna jestem w Belfascie, zajmuje sie fryzjerstwem damsko-meskim, robie tez warkoczyki i dredy oraz pazurki akrylowe. Tel: [tel]"
jestem fryzjerka z Polski mieszkam w Lisburn jak jestes zainteresowana to dzwon.[tel].do uslyszenia.
Jesli jestes zainteresowany/a to napisz na moj email [email] interesuje mnie praca fryzjera.
Jestem fryzjerem w styczniu 2007 roku wylatuje na jakiś czas do Irlandii, a dokładniej do miasteczka Rathfriland (hrabstwo Banbridge, niedaleko miasta Newry). Jeśli ktoś byłby zainteresowany usługami fryzjerskimi proszę o kontakt na maila: [email]
Temat przeniesiony do archwium

« 

Pomoc językowa

 »

Pomoc językowa