Corby,Kettering//Northamptonshire-jakie szanse mam

Temat przeniesiony do archwium.
Witam , wylatuje w niedziele.
Napisze wam jak sie przygotowalem , a Wy ocencie jak oceniacie moje przygotowania i czy mam duze szanse na sukces, czyli znalezienie pracy :).
Mam 22lata jestem studentem. Skonczylem w tym roku kurs CAE:) , egzaminu nie zdawalem bo troche drogi. Mowie plynnie , pewnie i dobrze (troche mam akcent), potrafie mowic np przez 15 minut bez pzrerwy nie zacinajac sie , az np bedzie slowo ktorego nie znam. To wtedy musze na okolo. Niemniej jednak jezyk to moja dobra strona.
Wezme ok 6[tel]funtow. Do tego kielbasy, salami , megamase (proszek do rozcienczania z woda , kaloryczny) zeby jak najmniej na miejscu wydac. Do tego wezme tyton/papierosy.
Mam napisane i wydrukowane 20 kopii CV Europass.
I teraz 2 opcje
a) czy chodzac wzdluz np. glownej ulicy , mozna wchodzic do sklepow ,barow i bezposrednio pytac o mozliwosc zatrudnienia?
b) czy lepiej jednak zapisac sie do posrednictwa i cierpliwie czekac na telefon.

Mam juz nagrany domek 35-40 funtow/tydzien. Nawet jakby nie udalo mi sie znalecz pracy przez 2 miesiace , to starczy mi jeszcze na bilet powrotny.
Co do doswiadczenia. To od 4 lat (jak tylko 18 tke skonczylem) to kazde wakacje przepracowalem.
Rok temu francja i winogrona , wczesniej w firmie telekomunikacyjnej montaz kabli, na budowie zaiwanianie z taczka , czy nawet wykladanie towaru w Tesco, czy tez praktyki w proviederze internetowym (rozwozenie faktur , konfigurowanie DHCP , obsluga telefonu i email , kontakt z klientami).

Teraz meritum:.
Czy moge byc w miare spokojny o sukces ??
Co byscie mi poradzili , czego nie uwzglednilem w licsie.
Prosze tez o kontakt osoby z tego rejonu badz wybierajace sie pod nr gg : 1511375
POZDRO :))
To jeszcze raz ja :).
Czy mam wziac :
* rekawice i buty robocze
* eleganckie buty , spodnie na kant i biala koszule i krawat :)).