emigracja do irlandii?

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 64
poprzednia |
czy ktoś z Was juz tego próbował, spróbował, chce spróbowac? jakie doświadczenia? przemyślenia?
wiecie cos moze o szansach na osiedlenie się i pracę (jestem lekarzem)?
będę wdzięczna za wszelkie informacje.
Znam Irlandie dość dobrze, z jej słabymi i mocnymi stronami. Myślę że szanse na emigracje są dość duże. Tylko dlaczego Irlandia?
(ze tak po babsku odpowiem): a dlaczego nie? ;)
ze względu na procedury uznawania dyplomów - automatyczne w obrębie krajów UE, język, który już przynajmniej cześciowo znam, oraz to, co mi sie wydaje - ze to dobry kraj, by w nim osiąść. mylę sie z tym ostatnim?
Nie mylisz się mema nie mylisz. Ja też wyjeżdżam w maju do Irlandii na stałe - będzie dobrze. Najważniejsze to nie palić za sobą mostów to jak się sprarzy tyłek i zachce się jednak wracać do ojczyzny to będzie szansa. Do odważnych świat należy i trzeba jechać. Bardzo dobrze robisz, życzę ci powodzenia (i sobie też chłe chłe).

Pozdros !!!
UE, język, który już przynajmniej cześciowo znam,

Ale dlaczego nie Londyn, albo Liverpool, albo Newcastle ? W Dublinie bomby czasami wybuchaja..
A ty Basia pierdzielisz te swoje głupoty już na drugim forum. \'\'Ja jadę do Irlandii na stałe\'\', a przecież podobno nie masz tam zagwarantowanej żadnej pracy i jedziesz w ciemno. Nie wiem nawet czy znajdziej ją przy skrobaniu kibli. Sądzę ,że jesteś jeszcze zbyt młoda ,żeby jasno myśleć. I żeby rzucić poważne studia tylko po to żeby zrobić sobie wycieczkę do Irlandii? Ja wam jednak proponuje przeprowadzić się nad polskie morze,jeżeli już tak bardzo potrzebujecie zmian. Do tego nie trzeba rzucać studiów i oddalać się od rodziny. A i nawet jak pieniędzy zabraknie,to zawsze ktoś pomoże. A na zachodzie będziesz płakać i wspominać moje przestrogi. na razie.