praca poprzez agencje

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. Szukam pracy na wakacje 2009 w terminie od połowy lipca do końca sierpnia, a konkretnie agencji, która rzetelnie załatwia wyjazdy do UK na nie dłużej niż 2 miesiące. Mam 19 lat, posiadam certyfikat znajomości j. angielskiego na poziomie Upper-Intermediate/ FCE oraz certyfikat zdania kursu pierwszej pomocy. Jak na razie nie mogę znaleźć odpowiedniego biura, które organizuje wyjazdy grupowe osób do pracy w UK odpowiadającego moim wymaganiom. Proszę doradźcie mi i wskażcie jakąś wypróbowaną agencję, która zapewni mi sezonową pracę w UK.

Pozdrawiam
Jestem w podobnej sytuacji, też jestem studentką i też poszukuję takiej pracy. Jeśli ktoś jest doświadczony w tych sprawach to niech się odezwie ;)
sezonowa praca przez agencje to jakies koszmary w fabryce lub rolnictwo. Ciezka a nawet bardzo ciezka praca za bardzo male pieniadze

http://www.gumtree.com/london/chefs-cooks-kitchen-jobs_9875_1.html

http://www.gumtree.com

szukaj pracy w londynie lub bourne, south, brigh jako kelnerka lub bar staff zawsze jest jakies miejsce