praca w tyrystyce/kulturze/inne

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,

czy ktoś się orientuje jakie są szanse znalezienia pracy za granicą...w Irlandii lub Anglii...w okresie lipiec-wrzesień lub maj - sierpień

Nie chodzi mi o pracę za barem, sprzątanie czy au pair!!!

Studiuję 'Zarządzanie i Marketing' i dopiero zbieram doświadczenie i wiedzę...(język ang.na poziomie CAE i podstawy francuskiego)
cóz interesowałaby mnie praca związana z turystką, kulturą/zarządzanie w kulturze ....projekty, organizacja, sekretariat itp.
np.Biuro Turystyczne ale nie tylko.....
praca w barze czy restauracji jak najbardziej przyjemna a przede wszystkim kontakt z różnymi ludźmi....jednak na dłuższą metę nie jets to bardzo 'rozwojowe'.....

jesli wiecie gdzie szukać, lub o czymś takim słyszeliście...dajcie proszę znać czy tu na forum ew. na adres: [email]

pozrawiam
Masz nadzieje ze odrazu ktos ot tak posypie ofartami pracy w cieplym biurze, z mozliwoscia rozwoju, widoczkiem na tamize i bonami na oxford st? Tymabrdziej ze nie skonczylas nawet studiow! Jadac do obcego kraju trzeba byc przygotowanym ze na wstepie kokosow nie ma i jezeli nie jest sie specjalista w swej dziediznie to na poczateku nie radze liczyc na nic oprocz baru czy dzieciaka.
to problem wszystkich polskich studentow,a co ty umiesz.rozwojowe-a po co ktos ma cie rozwijac dajac ci prace.postudjuj troche .Doswiadczenie zyciowe najwieksza wiedza przyjedz pierwszy raz zrozumiesz pzbniej bedzie ci latwiej jak przekonasz sie na wlasnej skorze.
polski marketing-lipa.tutaj w angli jego odpowiednik z pensja rzedu 5 kawalkow na tydzien w gajerku za 500 stow uklada paczki lub staje przy maszynie o ile jest potrzeba.a w polsce.
nasi biznesmeni czst zeby zarobic mysla jak kogos wykrecic i to jest nasza szkola biznesu,lewe kredyty lewe sp[olki zoo itp.