Tłumaczenia zdań

Temat przeniesiony do archwium.
Hej,

Szukam ciekawego rozwiązania, gdzie mógłbym tłumaczyć zdania z polskiego na angielski. Podobnie jak tutaj w ćwiczeniach tylko, że potrzebuję więcej takiego typu zadań, bo te już skończyłem, a chciałem lepiej nauczyć się tworzenia tych wszystkich czasów. Macie może jakiś ciekawy program, książkę, stronę godną polecenia?
Bardzo dobrym rozwiązaniem jest google translate, bo jesteśmy wstanie przetłumaczyć sobie całe zdania, ale także słyszymy wymowę.
Jeżeli komuś zależy na nauce komunikacji to warto z niego korzystać dodatkowo ta opcja jest darmowa.
Cytat:
Bardzo dobrym rozwiązaniem jest google translate, bo jesteśmy wstanie przetłumaczyć sobie całe zdania
Hmmm ,not really ..and I fear this will never be .
edytowany przez Robbertoxx: 27 gru 2019
One of my favourite places is my douguter's house. My daughter's house is in the countryside.there is a big garden.
There i a forest next to the house and opposite a meadow. I am there every week and in the summer more often. I Like watching sunrisese and sunsets and wild animals thesee. I plant vegetables and flowers in the spring in the garden. Friends come a barbecue in summer. I like to stay there because it is quiet cleanair close to the forest and silence.
One of my favourite places is my douguter's house. My daughter's house is in the countryside.there is a big garden.
There i a forest next to the house and opposite a meadow. I am there every week and in the summer more often. I Like watching sunrisese and sunsets and wild animals thesee. I plant vegetables and flowers in the spring in the garden. Friends come a barbecue in summer. I like to stay there because it is quiet cleanair close to the forest and silence.
I am there every week and in the summer more often. Hmm.
O co chodzi z tym witaniem wszystkich serdecznie (lub gorÄ…co) co jakiÅ› czas?
mam wrażenie, że to są boty, które się tu logują. Czy za 3 tygodnie na dany znak zaczną nas zasypywać tekstami rekolamowymi?
Temat przeniesiony do archwium.