Transformacje proszę o pomoc

Temat przeniesiony do archwium.
1.They're making the decision now.
The decision [MADE] now.

2.We have already paid for everything.
Everything .

3.What you're doing now is unreasonable!
You [UNREASONABLE] !

4.When did you start being interested in History?
[SINCE] interested in History?

5.I know the deadline for the assignment...
I [FINISHED] the assignment before it's time to hand it in.

6.It's possible they've gone in any direction, so it's impossible to find them now.
They [MAY] in any direction...

7.She doesn't want you to get late.
She [RATHER, YOU] late.

8.He's lazy, as he believes working had does not pay off.
He's lazy, as he believes it [WORTH] hard.
zaraz, jaka POMOC, skoro Ty nic nie napisales?
Sprawdzimy Twoje przemyślane odpowiedzi, ale za zero od siebie dostaniesz zero
Polskie znaczenia slowa 'pomoc'- zrob to za mnie ....:-)
Nie dziwcie się, zadanie jest dość trudne, wymaga znajomości kilku zagadnień gramatycznych i kompleksowego myślenia :-) A tego dzisiaj w szkole nie uczą...
edytowany przez argazedon: 15 kwi 2015
Cytat: argazedon
...... kompleksowego myślenia :-) A tego dzisiaj w szkole nie uczą...

Tego niestety NIGDZIE nie ucza.
ktos, kto na podstawie jednego takiego incydentu, wyciaga wniosek, ze czegos tam nie ucza w szkole, ma przede wszystkim zly humor, ale nie wnosi nic do dyskusji. Proponuje inaczej rozladowac frustracje.
Cytat: mg
Proponuje inaczej rozladowac frustracje.

mnie uczyli, że ręce się trzyma na kołdrze.
edytowany przez zielonosiwy: 15 kwi 2015
W szkole tak Cię uczyli?
tak, na religii
Hmm, a uczyli tak tylko Ciebie czy cała klasę? :)
Labtesik, ucz sie angielskiego, a nie zadawaj glupich pytan!
Dobra, już znam odpowiedź :)
1.They're making the decision now.
The decision [MADE] now.

2.We have already paid for everything.
Everything .

3.What you're doing now is unreasonable!
You [UNREASONABLE] !

4.When did you start being interested in History?
[SINCE] interested in History?

5.I know the deadline for the assignment...
I [FINISHED] the assignment before it's time to hand it in.

6.It's possible they've gone in any direction, so it's impossible to find them now.
They [MAY] in any direction...

7.She doesn't want you to get late.
She [RATHER, YOU] late.

8.He's lazy, as he believes working had does not pay off.
He's lazy, as he believes it [WORTH] hard.
Czy teraz ktoś może mi powiedziec czy cos z tego jest poprwnie?
a wkleiles cos nowego?
Cytat: mg
a wkleiles cos nowego?

Ja nic nowego nie widze, ale moze asker stara sie o litosc z naszej strony, no i moze tez o to, ze te zadania za niego zrobimy.
Wedlug mnie, jak nauczyciel zadaje takie zadania, to 'chyba' twierdzi, ze uczen powinnien juz byc na poziomie zeby je rozwiazac. Jak nie wszystkie, to moze chociaz te latwiejsze. Tutaj nawet tego nie widze.
Nauczyciele nie sa po to, zeby zmuszac uczniow do nauki - jak uczen nie chce sie uczyc, to przeciez nikt jego nie zmusi.
'bl98' - zacznij od powtórzenia sobie zasad strony biernej i wybierz zdania podstawowe, których sens trzeba oddać za jej pomocą bo zmieniony szyk i słowo kluczowe w nawiasie jednoznacznie wskazują na konieczność jej użycia.
edytowany przez argazedon: 16 kwi 2015
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie