problem z tematem pracy mag.

Temat przeniesiony do archwium.
Czesc wszystkim!
Jestem pierwszy raz na tej stronie bo mam problem. Za jakies dwa tygodnie muszę mieć przynajmiej jeden rozdzial pracy magisterskiej. Tyle że przez moje lenistwo jak i niekompetentnego promotora nie udaje mi się nawet znależć ciekawego tematu. Studiuję język angielski w biznesie i próbowałam szukać już w kazdej bibliotece językowej w W-wie, ale to mija się z celem. Poszukuje osoby ktora pomoże mi się zabrać do tego we właściwy sposób i da mi jakieś wskazówki. Jestem strasznie zdesperowana więc będę dozgonnie wdzięczna.
hmmm! ja jeszcze nie zaczalem studiow magisterskich, a juz mam temat :-) mysle ze moglbym ci pomoc, ale musimy o tym pogadac przynajmniej na gg, jesli chcesz zapraszam: 3140554. troche sie znam na tym, bo wymyslalem tematy na prace licencjackie ludziom z roku, pzdr.
to moze moglbys mi pomoc z tematem pracy licencjackiej - ma dotyczyc tesktow literackich w nauczaniu j.angielskiego ale mozna to rozszerzyc nawet do mediow- internet, media, limeryki itp itd ale i tak nie potrafie jakos wybrac czegos konkretnego moze jakies przyjazne sugestie ...
no mi takze trzeba temat ale do pracy licencjackiej, kto mi pomoze?? A przedmiotem jest metodyka jezyka angielskiego.
A jaką metodą lubisz uczyć? Może jest w metodyce jakieś zagadneinie, które interesuje Cię najbardziej?
To wtrętne, ale fajnie, że Ktoś ma takie problemy jak ja (w grupie raźniej i przynajmniej nie czuję się samotna). Temat mojej pracy magisterskiej jest aktualnie chyba najbardziej "wrzodotwórczym" elementem mojego życia. A jeśli chodzi o prace licencjackie, to nauczanie języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym albo wykorzystanie gier w nauce języka są przyjemnymi tematami - pisze się dobrze a i źródła można znaleźć. Powodzenia! (ja idę pielęgnować anglistyczno-metodyczne wrzody)