GALLUS-Katowice

Temat przeniesiony do archwium.
Witajcie!Poszukuje informacji na temat WSZMiJO w Katowiach?Slynny \"Gallus\"?Czy jest ktos,kto tam studiuje,lub studiowal?Jaki jest poziom,czy jestescie zadowoleni z tej szkoly?Dzieki za odp!Pozdrawiam!
Hey. Jestem studentką \"Gallusa\" od 3 semestrów na uzupełniających studiach mgr. Do tej pory byłam dość zadowolona z tej szkoły,ale ostatnio zaczęło się to zmieniać i teraz już tylko chce jak najszybciej mieć to za sobą. Jeśli chcesz dowiedzieć się coś więcej o szkole napisz do mnie: [email]
Pozdrawiam :)
Czekam na wiecej info!!
Na \"Gallusa\" pracowalam przez rok na \"filologii\" - serdecznie odradzam te przechowalnie beztalenci.
Heh,dzieki za odp,ale mozesz napisac DLACZEGO odradzasz?Coz tam sie dzialo takiego?
Witam
Jestem studentem WSZMiJO czyli tzw. \'Gallusa\'.
Uczelnia (jak kazda inna) ma swoje plusy i minusy.
Jesli chodzi o organizacje to jest czasem pewien chaos (gdzie nie jest?). Jesli chodzi o poziom to wbrew temu co wielu twierdzi, uczelnia ma wysoki poziom nauczania. Oczywiscie ze sa przedmioty latwiejsze i trudniejsze, ale generalnie kadra ktora uczy jest more or less ta sama co na UŚ-u, w KJB w Sosnowcu oraz w Kolegium Nauczycielskim w Zabrzu. Niemal wszyscy wykladowcy i nauczyciele to te same osoby co na panstwowych uczelniach wiec jak ktos uwaza ze uczelnia ma niski poziom to chce mi sie smiac. Ja wlasnie zakuwam do mega kolosa z biznesu i wierzcie mi ze nie jest tego mało...
Owszem, zawsze znajda sie studenci (w mojej grupie tez tacy sa), ktorzy jada minimalnym kosztem, aby tylko zaliczyc, albo tacy ktorzy wiecznie narzekaja na to czy na tamto. Prawda jest taka, ze aby przejsc przez cale studia (ja jestem na ostatnim 3 roku) to trzeba bardzo duzo wysilku wlozyc.