WSJO Poznań

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 63
poprzednia |
Mam zamiar dostać się do szkoły w Poznaniu na WSJO ( język angielski ) .Jest to szkoła prywatna.Mówi się ,że tam wymagają itd ale patrząc na testy wstępne które dostałam to wątpie....Testy na filologię na WSJO wyglądają jak na olimpiadę z języka angielskiego... nie ma nawet egzaminu ustnego.... !! sama nie wiem co o tym sądzić ..Czy tam w tej szkole nie wymagają tak wiele jak na uczelniach pańswowych? Kto jest na filologii angielskiej tam..czy warto tam iść?????
Mam ten sam problem!!!! Może napiszesz do mnie Aga???
to samo mam.czekam na info
[email]
to może ja napiszę kilka słów, chociaż co prawda tam nie studiuję, ale co nieco o tej szkole wiem.
Poziom jest różny: osoby są przydzielane do grup ze względu na poziom języka, czyli np. grupa nr 1 jest najlepsza, gr nr 2 słabsza, gr nr 15 .... no wiadomo.
Wymagają.
Poziomem raczej nie dorównuje filologii ang. na uam, no chyba że trafisz do grupy nr 1, to wtedy może...
Pozdr.
ani
no to wreszcie cos..:D no wiadnomo ze filologii na uam-ie to nie dorownuja pewnie - z eszta to podobno najlepsza filooia ang w polsce tak??..czyli wymagaja...czyli jest dobrze..a jak przydziealaj do grup?bo np jak ktos nie zdaje egzaminu wstepnego tylko idzie i ma wejscie przez fce albo cae....??
\'porównałam\' poziomy wsjo i angl (uam), bo wiele osób uważa, że skoro wykładają osoby z UAMu, to poziom też musi być ten sam.

Jak przydzielają do grup osoby nie zdające egzaminu nie mam pojecia. Ale przypuszczalnie trafisz do jakiejs wyzszej grupy jesli masz np. cae.
proponuję zapytać samych studentów wsjo na studenckim forum dyskusyjnym ze strony www.samorzad.wsjo.pl