NNKJO - rozmowa kwalifikacyjna

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszysatkich ,
studiuję germanistykę dzienniew Toruniu , a w wakacje mam zamiar zdawać do NNKJO na anglistykę zaocznie . By się tam dostać trzeba przejsc rozmowe kwalifikacyjną , proszę powiedzcie, jak taka rozmowqa wygląda, czego się obaiwać itp . Proszę o rady, pozdrawiam :)
szczerze mówiac nie sadze zeby to bylo cos trudnego, zwlaszcza ze to kolegium prywatne. nie jestem torunia wiec dokladnie ci nie powiem, ale studiuje w kolegium w lublinie i w ubieglym roku zdawalem tego typu egzamin. no coz spodziewalem sie czegos znacznie trudniejszego. a jak wyglada egzamin: wchodzisz, losujesz topik i nawijasz. im bardziej plynnie mówisz, im logiczniej i im trudniejszych slów uzywasz, tym lepiej dla ciebie. ale naprawde, jezeli poziom egzaminu bedziecie mieli taki jak my, to nie masz co sie stresowac. u nas sie dostali ludzie na tak tragicznym poziomie, ze nie wiem czy by sie dostali na poziom advanced do szkoly jezykowej, z czego niespecjalnie sie ciesze...
Serio? Ja się strasznie boję tej rozmowy, ale skoro mowisz, ze nie jest tak trudno:) A mam jeszcze jedno pytanko, jaki temat wylosowałeś ?
hmmm dokladnie nie pamietam, ale bylo cos o mieszkaniu ze swoja druga polówka przed slubem; á propos egzaminu, to oczywiscie nie znaczy ze masz sie nie uczyc. ja do nauki przed egz calkiem mocno sie przylozylem. chodzi tylko o to, ze tam gdzie trzeba placic sila rzeczy poziom bedzie nieco nizszy. a im wiecej sie paci, tym bardziej sie zaniza. takie zycie. chodzi o to, ze na pewno nie jest to taki poziom jak na egz na uniwerek. a jeszcze jedno do przygotowywania polecam takie repetytoria jak np. to malgorzaty cieslak, takie czerwone, jestem pewien ze sie na nie natknelas. jakbys chciala cos jeszcze, bardziej szczególowo to prosze moje gadu
7423741