UKKNJA w Wawie i maturzyści 2005

Temat przeniesiony do archwium.
Hej!
W roku 2005 przystępuję do nowej matury. Chciałabym studiować w UKKNJA w Warszawie. Na oficjalnej stronie uczelni nie ma jeszcze opisu rekrutacji 2005/06 (choć są pewne wzmianki dla tych, którzy zdawali nową maturę - m.in uzyskanie 70% punktów matury rozszerzonej http://www.cnkjo.uw.edu.pl/cnkjo/uknja/rekr45.html)
W każdym razie nie wiem, na jakie inne przedmioty, oprócz angielskiego, kolegium będzie zwracać uwagę. Czy zdawać polski na rozszerzonym czy nie ma to znaczenia? Czy są przedmioty "mile widziane" czy zwracana jest tylko uwaga na język angielski?
Chętnie nawiążę kontakt z innymi nowomaturzystami, którzy chcą studiować w UKKNJA (może ktoś wie więcej niż ja??) i studentami (jak wyglądają studia?, czy profesorowie są ok?, na jakich trzba uważać?.....) Będę wdzęczna za każdą informację.
Pozdrawiam i bardzo proszę o odpowiedzi! :)
oł meeeeen,co ty sie dziewczyno tak emocjonujesz
jestem studentka tej uczelni na 1 roku-wykladowcy sa ok,zajecia takie sobie,nudnawe,poza tym jest tak malo nauki ze szok,a na 2 roku dowalaja materialu a teraz dobra rada:jak chcesz miec malo zajec,malo nauki,beznadziejny dyplom ukonczenia to nadal marz sobie o UKKNJA,ale jak masz wyzsze ambicje to lepiej zdawaj pietro wyzej-anglistyka
siemasz
golahet moze jestes patrycja?;)
Oł jeee, gołehet, masz supersprawdzone i hiperobiektywne info o UKKJA...
Każdy myślący człowiek wie, że wybierając pomiędzy kolegium a anglistyką - nie chodzi o ambicje, ale o cele jakie stawia przed sobą dana osoba. Kolegium ma przede wszystkim kształcić nauczycieli, kłaść nacisk na praktyczną naukę języka i metodykę, a anglistyka to studia filologiczne - jeśłi ROZUMIESZ, co to oznacza :P
A jeśli już rozmawiamy o konkretach - tak się składa, że dyplom kolegium